"Eller dig" :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

M&F&C

Ja - den melding fik jeg igår, af min dejlige datter inden hun lagde sig til at putte.

Vi havde en rigtig hygge-dag igår, hvor vi bare slappede af, og legede både inde og ude. Fik mange spontane mys, kram og "nu-nus" (aen på kinden eller i håret - altså, nussen)

Da hun var kommet i seng, og stadig lå og snakkede efter en times tid, gik jeg ind til hende og nussede hende, puttede dynen omkring hende og sagde "elsker dig, Frederikke" - og så kiggede hun op på mig og sagde "eller dig" - kald mig bare skør, men er sikker på hun sagde, at hun elsker mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Mathilde

Nårh hvor sødt! Og selvfølgelig var det da det hun sagde

Anmeld

6. juli 2010

lisbethita

Malene&Frederikke skriver:

Ja - den melding fik jeg igår, af min dejlige datter inden hun lagde sig til at putte.

Vi havde en rigtig hygge-dag igår, hvor vi bare slappede af, og legede både inde og ude. Fik mange spontane mys, kram og "nu-nus" (aen på kinden eller i håret - altså, nussen)

Da hun var kommet i seng, og stadig lå og snakkede efter en times tid, gik jeg ind til hende og nussede hende, puttede dynen omkring hende og sagde "elsker dig, Frederikke" - og så kiggede hun op på mig og sagde "eller dig" - kald mig bare skør, men er sikker på hun sagde, at hun elsker mig  

Er også ret sikker på, at hun sagde elsker dig :-) Dejlig unge 

Anmeld

6. juli 2010

Pia.

Selvfølgelig sagde hun da det... Hvor er det bare sødt... og dejligt med en hygge dag...

Knus Pia, som håber I får en lige så skøn dag i dag...

Anmeld

6. juli 2010

twinboys

Det var det hun sagde...

Majbritt

Anmeld

6. juli 2010

Mutti2

Hihi.... Hvor skønt

Selvfølgelig var det det hun sagde.

Min datter siger det også konstant for tiden. Både når hun bliver puttet. Afleveret i DP. Men også bare sådan ud af det blå.

Der er bare ikke noget så fantastisk, som en uforventet kærligheds erklæring fra ens børn

Prinsessen kommer til hen, kravler op, nusser mig, kigger på mig med det skønneste smil, nysser mig og siger "(j)Eg elsker dig mor" Selv når vi cykler kan hun finde på at sidde og råbe det

Hvor gammel er hun?

Knus

Anmeld

6. juli 2010

M&F&C

Mathilde skriver:

Nårh hvor sødt! Og selvfølgelig var det da det hun sagde

Det var helt vildt sødt, og første gang hun har sagt det  

Anmeld

6. juli 2010

M&F&C

lisbethita skriver:

Er også ret sikker på, at hun sagde elsker dig :-) Dejlig unge 

Ja  

Også en lækker lille én du har dig, ser det ud til på billedet .....

Anmeld

6. juli 2010

M&F&C

Pia. skriver:

Selvfølgelig sagde hun da det... Hvor er det bare sødt... og dejligt med en hygge dag...

Knus Pia, som håber I får en lige så skøn dag i dag...

Der er hvertfald lagt op til en dejlig dag - håber også i får en skøn dag, hjemme ved jer

Anmeld

6. juli 2010

M&F&C

Milla-Victoria's mor skriver:

Hihi.... Hvor skønt

Selvfølgelig var det det hun sagde.

Min datter siger det også konstant for tiden. Både når hun bliver puttet. Afleveret i DP. Men også bare sådan ud af det blå.

Der er bare ikke noget så fantastisk, som en uforventet kærligheds erklæring fra ens børn

Prinsessen kommer til hen, kravler op, nusser mig, kigger på mig med det skønneste smil, nysser mig og siger "(j)Eg elsker dig mor" Selv når vi cykler kan hun finde på at sidde og råbe det

Hvor gammel er hun?

Knus

Åh, sikke en herlig prinsese du har dig  - hør lige her, HELE VERDEN, jeg elsker min mor

Det er så hyggeligt med alle de små, kærlige ting som de efterhånden bliver mere og mere bevidste om. Hun bliver 2 år, her til August  Hvor gammel er din pige?

Pyh, hvor bliver hun altså stor, det lille snakkehoved ... Meeeeen igår ville hun alligevel gerne lige være "mooors baby" og ligge i mine arme og blive vugget, som da hun var lille

Læste foresten her den anden dag, at i skulle flytte til Randers - kan det ikke passe det var dig?  Fik desværre ikke svaret dig - men er selv født og opvokset i Randers, og har hele min familie dernede - bor ca. en halv time væk. Så er dernede temmelig ofte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.