Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
millesofie skriver: jeg skal til kbh på torsdag kan jeg presse dig lidt ned i pris??
jeg skal til kbh på torsdag
kan jeg presse dig lidt ned i pris??
250,- og den er din incl fluenet?
Mvh
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malthesmoar skriver: 250,- og den er din incl fluenet? Mvh
okay
vil du møde mig på ballerup st?
jeg kommer nemlig med toget
jeg kan være der kl 13
millesofie skriver: okay vil du møde mig på ballerup st? jeg kommer nemlig med toget
Hejsa
Nej det kan jeg ikke, klapvognen står som skrevet v "Mormor",
dvs hos mine forældre og ka afhentes det
Malthesmoar skriver: Hejsa Nej det kan jeg ikke, klapvognen står som skrevet v "Mormor", dvs hos mine forældre og ka afhentes det Mvh
er det tæt på st ??
millesofie skriver: er det tæt på st ??
3-4km i Jonstrup!?
Malthesmoar skriver: 3-4km i Jonstrup!? Mvh
Ved du evt præcis tidspunkt(er det præcis kl 13),
på torsdag..ku høre om mine forældre have nogle indkøbsplaner der..
Malthesmoar skriver: Ved du evt præcis tidspunkt(er det præcis kl 13), på torsdag..ku høre om mine forældre have nogle indkøbsplaner der.. Mvh
hej igen undskyld mit sene svar
jeg kan ikke gå 3-4km med to små børn uden klapvogn eller noget så jeg må desværre sige nej tak til dit tilbud
millesofie skriver: hej igen undskyld mit sene svar jeg kan ikke gå 3-4km med to små børn uden klapvogn eller noget så jeg må desværre sige nej tak til dit tilbud
Ok, forstår ik helt
Derfor jeg ville høre tidspunkt præcist, så mine forældre ku møde Dig på Ballerup St
Pøj pøj med at finde en lidt tættere på dig
Malthesmoar skriver: Ok, forstår ik helt Derfor jeg ville høre tidspunkt præcist, så mine forældre ku møde Dig på Ballerup St Pøj pøj med at finde en lidt tættere på dig Mvh
ej har først set dit svar nu øv bøv sådan havde jeg slet ikke forstået det.. typisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128