jeg mangler en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.184 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

millesofie

er der nogen der ligger inden med en gammel brugt en (helst på sjælland)

send gerne billeder

her eller på tinkehermione@yahoo.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Sara.

hvorfor mangler du en klapvogn?

Jeg har en gammel brugt en.. den kører også skævt hvis man sidder i retningen og kigger på en, men fint hvis barnet kigger den anden vej... og kalechen er lidt løs i det...

Jo den er brugt, men ville være fin som ekstre hos evt bedsteforældre... har dog ikke forlæder til den. Men regnslag og myggenet sidder fast i den....

Men desværre i Århus... ellers ku du jo ha set den

Anmeld

5. juli 2010

millesofie

lærkes_mor skriver:

hvorfor mangler du en klapvogn?

Jeg har en gammel brugt en.. den kører også skævt hvis man sidder i retningen og kigger på en, men fint hvis barnet kigger den anden vej... og kalechen er lidt løs i det...

Jo den er brugt, men ville være fin som ekstre hos evt bedsteforældre... har dog ikke forlæder til den. Men regnslag og myggenet sidder fast i den....

Men desværre i Århus... ellers ku du jo ha set den

øv bøv lyder ellers lige som sådan en jeg havde brug for

jeg mangler mest en fordi jeg nogle gange har brug for at have lidt flere ting med plus at jeg har lillebror på 4 år med også og det kunne være dejligt at han kunne hvile benene lidt sammen med tinke et par min på hjemvejen og det går bare ikke altid med den vogn jeg har nu

så jeg søger bare sådan en alm en hvor ryglænet kan lægges ned og hvor der er kurv og kaleche på

Anmeld

5. juli 2010

Sara.

millesofie skriver:

øv bøv lyder ellers lige som sådan en jeg havde brug for

jeg mangler mest en fordi jeg nogle gange har brug for at have lidt flere ting med plus at jeg har lillebror på 4 år med også og det kunne være dejligt at han kunne hvile benene lidt sammen med tinke et par min på hjemvejen og det går bare ikke altid med den vogn jeg har nu

så jeg søger bare sådan en alm en hvor ryglænet kan lægges ned og hvor der er kurv og kaleche på

Kom lige til at tænke på at jeg egentlig også har taget bøjlen af min.... Ved ikke om jeg kan finde den

Min er en emmaljunga cerox (tror jeg, vil ikke hænges op på det ) ved ikke hvor gammel, fik den brugt af et vennepar. Sys ikke kurven er vildt stor, altså ligesom på barnevogne...

Hvis du kommer til Århus må du jo sige til, så det din... den ryger nok snart på losseren....

Men den er nu godt brugt......

Anmeld

5. juli 2010

millesofie

lærkes_mor skriver:

Kom lige til at tænke på at jeg egentlig også har taget bøjlen af min.... Ved ikke om jeg kan finde den

Min er en emmaljunga cerox (tror jeg, vil ikke hænges op på det ) ved ikke hvor gammel, fik den brugt af et vennepar. Sys ikke kurven er vildt stor, altså ligesom på barnevogne...

Hvis du kommer til Århus må du jo sige til, så det din... den ryger nok snart på losseren....

Men den er nu godt brugt......

ja jeg skal til varde d 12 men der er jo stadig langt til århus kigger på det

Anmeld

6. juli 2010

Sara.

Ja der er et stykke fra varde til århus desværre.....

Men hvis det er kan jeg jo lige få taget nogle billeder og lagt ind.

Ved ikke om det er træls for dig uden den bøjle, når du nu skal ha to børn i den (tror ikke jeg kan finde den).

Anmeld

6. juli 2010

Malthesmoar

millesofie skriver:

er der nogen der ligger inden med en gammel brugt en (helst på sjælland)

send gerne billeder

her eller på tinkehermione@yahoo.com

Har en god klapvogn i flot stand

Ka afhentes i Ballerup for 300,-

Ligner den på billeder, dejlig robust

Info:

Kvalitetsklapvogn med 12" luftgummihjul
Egnet til 1 barn på max 25 kg.
Justerbar ryglæn
CE godkendt efter BS EN 1888
Nem sammenfoldning
Vendbar styr
Fodbremse
Sikkerhedssele
Kaleche

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg har én magen til den på billedet ovenover.. Den må du få for 250.. Vi bor ved ringkøbing, men kunne nok arrangere, at du kunne hente den hos mine svigerforældre 20 minutter fra varde.. den er aldrig brugt, og står som ny.. Vi har bare to, og bruger kun den anden..

Anmeld

6. juli 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg har også en som på billedet men er fra randers så det hjælper heller ikke så meget

Anmeld

6. juli 2010

millesofie

Malthesmoar skriver:

Har en god klapvogn i flot stand

Ka afhentes i Ballerup for 300,-

Ligner den på billeder, dejlig robust

Info:

Kvalitetsklapvogn med 12" luftgummihjul
Egnet til 1 barn på max 25 kg.
Justerbar ryglæn
CE godkendt efter BS EN 1888
Nem sammenfoldning
Vendbar styr
Fodbremse
Sikkerhedssele
Kaleche

er det den fra haral nyborg??

hvor længe har den været brugt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.