Jeg skal lave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Havde godt nok en idé om det, har jo læst andre indlæg idag Har du set mine McQueen kager? de var også til MEGET kageglade gæster. Den hvor bilen står på en kage, der er bilen lavet af en HEL bradepandekage i 4 cm tykkelse og "bund" kagen er 30 cm og med fyld ca 8 cm høj, de blev glade, hi hi hi

Ja den er bare SÅÅÅÅ flot altså.. er imponeret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Dot D

Anonym skriver:

Ja den er bare SÅÅÅÅ flot altså.. er imponeret

Årrrh du giver mig helt røde kinder hi hi.Men nu vil jeg så gjæde mig til at se billeder af den store kage.

Jeg fik en ny form i fødselsdagsgave i torsdags, den dér gigant muffin så den skal snart afprøves

Anmeld

5. juli 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Årrrh du giver mig helt røde kinder hi hi.Men nu vil jeg så gjæde mig til at se billeder af den store kage.

Jeg fik en ny form i fødselsdagsgave i torsdags, den dér gigant muffin så den skal snart afprøves

Man skal da roses når man fortjener det Hehe ja, men du må liiige vente en god måned endnu med at se billeder.. det er først sidst i august..

Anmeld

5. juli 2010

Dot D

Man skal da roses når man fortjener det Hehe ja, men du må liiige vente en god måned endnu med at se billeder.. det er først sidst i august..

Ja tålmodighed er en dyd.... Jeg har også et projekt til august, jeg skal lave en Skandia V8 lastbil, det bliver spændende, og lidt skræmmende

Anmeld

5. juli 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Ja tålmodighed er en dyd.... Jeg har også et projekt til august, jeg skal lave en Skandia V8 lastbil, det bliver spændende, og lidt skræmmende

Heh ja.. Kan du i øvrigt huske hvad den mold hedder, som Stinna havde? Den lyserøde til blomster?

Anmeld

5. juli 2010

Dot D

Anonym skriver:

Heh ja.. Kan du i øvrigt huske hvad den mold hedder, som Stinna havde? Den lyserøde til blomster?

Nej ikke rigtigt, men har fundet en anden, som Tine og jeg har tænkt på at købe. Den er fra kagebutikken

Klik på billedet, for at se et større billede

Super sød præger, der kan bruges til flere blomsterudstikkere bl.a. easy rose blomsten, primula i flere størrelser mm. Klik på billedet og se eksempler.

Også koster den kun 99,50, hvor den anden koster omkring 200 med porto mener jeg

Anmeld

5. juli 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Nej ikke rigtigt, men har fundet en anden, som Tine og jeg har tænkt på at købe. Den er fra kagebutikken

Super sød præger, der kan bruges til flere blomsterudstikkere bl.a. easy rose blomsten, primula i flere størrelser mm. Klik på billedet og se eksempler.

Også koster den kun 99,50, hvor den anden koster omkring 200 med porto mener jeg

Lige præcis sådan en.. hvor finder du den på siden.. kan simpelthen ikke finde rundt på den side.. ihh...

Anmeld

5. juli 2010

Dot D

Anonym skriver:

Lige præcis sådan en.. hvor finder du den på siden.. kan simpelthen ikke finde rundt på den side.. ihh...

Det kan jeg heller ikke, kan ikke huske under hvad jeg fandt den. Har lige ledt rundt Godt jeg havde sat den under mine favoritter, hi hi hi. Her skulle alt info være med

Dobbelt blossom præger med silicone del >
Nyheder!
 |   Tip en ven

Pris DKK 99,50

Vare nr. FMN01

Anmeld

5. juli 2010

Anonym trådstarter

Tak tak Dot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.