hjælp mig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Åhh, hvor er den bare nuser, Caroline..... Jeg ville med glæde tage den, hvis jeg ikke havde to i forvejen, og Thomas nægter mig at få flere!!! Ellers var jeg klar

Jeg eeeeelsker jo katte, og vi havde jo kun en, som vi købte ved kattens værn, og så kom der er lille sort en løbende til mine forældre som ikke ku ha den.... Så min mor spurgte om vi ku tage den med til Aalborg til Kattens værn...................... Som om jeg kan sidde med en lille hjemløs mis i bilen hele vejen til Aalborg fra Thisted- så Mille, som hun hedder bor nu her ved os og har gjort det i snart 1 år..... Men ville skam gerne ha en mere, men Thomas siger nej!

Jeg håber du finder et dejligt hjem til jeres skønne tigermis :-)

Findus er også tilløber kat... En kold januar morgen (sidste år) stod Daniel ude på trappen og røg.. Jeg lå i sengen med HØJ feber og influenza... Daniel kom op i soveværelset med en kat i armene og sagde "se hvad jeg har"... min reaktion: "en kat, men det er da ikke vores!?"

Den lille mis var kommet gående hen imod ham og da han satte sig ned havde Findus hoppet op i skødet af ham og begyndt at slikke ham helt vildt på fingrene (ikke den hånd han røg med)... Han havde slået sin pote og haltene meget. den ene trædepude havde siddet fast i noget is og var derfor revet op Vi tog ham til dyrlægen og da det var tid til at finde et nyt hjem til ham (da han var helet og havde taget på) kunne vi ikke sige farvel til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

frk Jensen

Caroline86 skriver:

Er så ulykkelig!

Her midt i al vores flytteidyl rammer virkeligheden mig pludselig meget hårdt. Vi må ikke få vores 3 højtelskede katte med og nu står den ene af dem pludselig uden hjem

Han er bare den mest fantastiske lille misser og jeg kan SLET ikke holde tanken ud om at han skal.... nej... det skal han bare ikke!!!!!

Han er ca 2 år gammel (vi kender ikke hans præcise alder, da han er tilløber), gråstribet, ikke ret stor, men har til gengæld verdens største personlighed! Han er den mest kærlige kat jeg nogensinde har haft! ÆÆÆÆLSKER at ligge på skødet, kysser gerne hvis han får lov, han er legesyg, men velopdragen (stadig lidt killing)...

Er der nogen som kender nogen som trænger til en dejlig misser?

Han er øremærket og har fået sine vaccinationer som han skal (inkl. katteleukæmi vaccine, da jeg havde en killing der døde af leukæmi)

Hvis nogen bare kan passe ham i de år vi bor i Nivå er det helt perfekt for os, men vi er også villige til at forære ham til det rigtige hjem, hvis det er det der afgør det...

HJÆLP os med at finde et midlertidigt/permanent hjem til vores lille skatte kat...

Hejsa...

jeg vil rigtig gerne overtage findus..

Jeg har haft kat før, men da jeg boede i min tidligere lejlighed måtte jeg ikke have den..

nu har vi et fint række hus, og her må der gerne være katte.. og mange af mine naboer har katte..

Jeg har en knægt på 20 mdr som er vant til katte (mormor har to)..

Skriv hvis det har interesse..

kram Betina

Anmeld

5. juli 2010

millesofie

Caroline86 skriver:

han elsker børn.. både helt små (som Laura) men også Lauras kusine på et år, og hendes fætter på 4 år er store hit herhjemme

Han har ikke haft så meget med endnu ældre børn at gøre, men kan da forestille mig han er ligeså glad for dem

okay lyder godt

vi tale lige om det herhjemme og så vender jeg tilbage 

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Findus er afsat! Tusind tak, allesammen

Anmeld

5. juli 2010

Nadia&Daniel

Caroline86 skriver:

ihh hvor godt

Anmeld

5. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor dejligt Caroline, det er jeg virkelig glad for at høre

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

Aww hvor dejligt smukke.. Så får han et nyt godt hjem, den kære Findus..

Anmeld

6. juli 2010

millesofie

Caroline86 skriver:

Skønt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.