Er så ulykkelig!
Her midt i al vores flytteidyl rammer virkeligheden mig pludselig meget hårdt. Vi må ikke få vores 3 højtelskede katte med og nu står den ene af dem pludselig uden hjem 
Han er bare den mest fantastiske lille misser og jeg kan SLET ikke holde tanken ud om at han skal.... nej... det skal han bare ikke!!!!!
Han er ca 2 år gammel (vi kender ikke hans præcise alder, da han er tilløber), gråstribet, ikke ret stor, men har til gengæld verdens største personlighed! Han er den mest kærlige kat jeg nogensinde har haft! ÆÆÆÆLSKER at ligge på skødet, kysser gerne hvis han får lov, han er legesyg, men velopdragen (stadig lidt killing)...
Er der nogen som kender nogen som trænger til en dejlig misser?
Han er øremærket og har fået sine vaccinationer som han skal (inkl. katteleukæmi vaccine, da jeg havde en killing der døde af leukæmi)
Hvis nogen bare kan passe ham i de år vi bor i Nivå er det helt perfekt for os, men vi er også villige til at forære ham til det rigtige hjem, hvis det er det der afgør det...
HJÆLP os med at finde et midlertidigt/permanent hjem til vores lille skatte kat...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld