hjælp mig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er så ulykkelig!

Her midt i al vores flytteidyl rammer virkeligheden mig pludselig meget hårdt. Vi må ikke få vores 3 højtelskede katte med og nu står den ene af dem pludselig uden hjem

Han er bare den mest fantastiske lille misser og jeg kan SLET ikke holde tanken ud om at han skal.... nej... det skal han bare ikke!!!!!

Han er ca 2 år gammel (vi kender ikke hans præcise alder, da han er tilløber), gråstribet, ikke ret stor, men har til gengæld verdens største personlighed! Han er den mest kærlige kat jeg nogensinde har haft! ÆÆÆÆLSKER at ligge på skødet, kysser gerne hvis han får lov, han er legesyg, men velopdragen (stadig lidt killing)...

Er der nogen som kender nogen som trænger til en dejlig misser?

Han er øremærket og har fået sine vaccinationer som han skal (inkl. katteleukæmi vaccine, da jeg havde en killing der døde af leukæmi)

Hvis nogen bare kan passe ham i de år vi bor i Nivå er det helt perfekt for os, men vi er også villige til at forære ham til det rigtige hjem, hvis det er det der afgør det...

HJÆLP os med at finde et midlertidigt/permanent hjem til vores lille skatte kat...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

C-Posey

Øv øv øv  det er ikke sjovt at stå i den situation.

Det er godt nok en super smuk kattemis, men tror desværre ikke at min egen kat ville kunne acceptere en lille ny tilflytter  han er ret glad for sit store ego og nyder tilværelsen alt for godt som ene-kat.

Håber du finder den perfekte løsning for dig og din kat

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

vil lige tilføje lidt mere om ham.

Han er rigtig god sammen med Laura. Rolig og kærlig og lægger sig ned og finder sig i at hun "klapper" ham. Han er vant til andre børn og elsker alle størrelser!

Han er vant til andre katte OG hunde. Han er vant til at være både inde og ude og trives med begge dele. Han er renlig, kan bruge kattebakken, men går helst udenfor, når han skal noget, hvis han kan komme til det

han er sååå fantastisk en kat og jeg kan ikke bære hvis han ikke får et godt sted at bo

Anmeld

5. juli 2010

Nadia&Daniel

Har skrevet på min facebookprofil (håber det er okay - han fortjener et godt hjem

Anmeld

5. juli 2010

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

Er så ulykkelig!

Her midt i al vores flytteidyl rammer virkeligheden mig pludselig meget hårdt. Vi må ikke få vores 3 højtelskede katte med og nu står den ene af dem pludselig uden hjem

Han er bare den mest fantastiske lille misser og jeg kan SLET ikke holde tanken ud om at han skal.... nej... det skal han bare ikke!!!!!

Han er ca 2 år gammel (vi kender ikke hans præcise alder, da han er tilløber), gråstribet, ikke ret stor, men har til gengæld verdens største personlighed! Han er den mest kærlige kat jeg nogensinde har haft! ÆÆÆÆLSKER at ligge på skødet, kysser gerne hvis han får lov, han er legesyg, men velopdragen (stadig lidt killing)...

Er der nogen som kender nogen som trænger til en dejlig misser?

Han er øremærket og har fået sine vaccinationer som han skal (inkl. katteleukæmi vaccine, da jeg havde en killing der døde af leukæmi)

Hvis nogen bare kan passe ham i de år vi bor i Nivå er det helt perfekt for os, men vi er også villige til at forære ham til det rigtige hjem, hvis det er det der afgør det...

HJÆLP os med at finde et midlertidigt/permanent hjem til vores lille skatte kat...

Øv hvor trist søde..;(. Hvis vi kunne have ham, kan du tro vi ville gøre det.. Håber virkelig I finder en løsning på det.. alt hvad jeg har for dig...

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

Nadia&Daniel skriver:

Har skrevet på min facebookprofil (håber det er okay - han fortjener et godt hjem

tak, søde!

snøft

Anmeld

5. juli 2010

Nadia&Daniel

Har en veninde som overvejer at få en dejlig lille missekat - har lige skrevet til hende

Anmeld

5. juli 2010

B&J

håber virkelig også du får en godt hjem til ham hvis jeg havde boede et sted med have ville jeg gerne have ham... og hvis min mor ikke havde 4 katte ville hun sikkert også håber han får det bedste hjem ever

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

Nadia&Daniel skriver:

Har en veninde som overvejer at få en dejlig lille missekat - har lige skrevet til hende

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

CamillaSoefelt skriver:

Øv hvor trist søde..;(. Hvis vi kunne have ham, kan du tro vi ville gøre det.. Håber virkelig I finder en løsning på det.. alt hvad jeg har for dig...

tusind tak, søde!

Vi troede vi havde et hjem til ham, men de vil ikke have ham alligevel... De har for mange vildkatte som kommer udenfor, så de vil ikke have ham som andet end vildkat... Og det tror jeg bare ikke han kan trives med! Han er så kærlig, så han skal altså have klap på hovedet engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.