Underlige stød ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

mor_sabina

20 august skriver:

De har stadigvæk ikke ringet..

- Og det bliver ved med at føles som om det siver ud af mig, men det der kommer ud er hvid, gemmensigtigt også lugter det meget mærkeligt ?

Vandet ved mig var ikke så gennemsigtigt som jeg troede det skulle være.

Godt du fik ringet, jeg ville have sagt at hun klemte på en nerve eller lign. men krydser for at alt er ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

XXSS

20 august skriver:

De har stadigvæk ikke ringet..

- Og det bliver ved med at føles som om det siver ud af mig, men det der kommer ud er hvid, gemmensigtigt også lugter det meget mærkeligt ?

Hmm det lyder da underligt... Har du ringet tilbage til dem så??

Anmeld

5. juli 2010

Mortil3på3og6

Neej har ikke ringet til dem igen..

- Ved ikke om det er nødvendigt, har godt nok haft ondt ?

Anmeld

5. juli 2010

Englebisse

20 august skriver:

Neej har ikke ringet til dem igen..

- Ved ikke om det er nødvendigt, har godt nok haft ondt ?

Jeg synes du skal ringe tilbage igen. Fostervand har lugter lidt som jaa for sige det rent ud som sperm og det er ikke klart som vand...

Anmeld

5. juli 2010

Mortil3på3og6

Så fik jeg svar..

- De har diskuteret det, og er fundet frem til at det var stærke plukke veer, men de ville ikke sige at jeg var ved at gå i fødsel, så de ville ikke se mig i dag. men skulle selvfølgelig ringe hvis det blev værre.

Anmeld

5. juli 2010

XXSS

20 august skriver:

Så fik jeg svar..

- De har diskuteret det, og er fundet frem til at det var stærke plukke veer, men de ville ikke sige at jeg var ved at gå i fødsel, så de ville ikke se mig i dag. men skulle selvfølgelig ringe hvis det blev værre.

Ret flot at de kan diskutere det - uden overhovedet at have kigget på dig

For guds skyld - så ring endelig til dem, hvis det fortsætter - det er det de er der for! Og kræv som minimum en undersøgelse og så kan du altid blive sendt hjem igen.

Anmeld

5. juli 2010

Mortil3på3og6

Jaae nemlig..

- De har ikke kigget på mig, og det flyder stadigvæk ud af mig, hvis det bliver ved og kommer imorgen igen, ringer jeg til dem og forlanger at de kigger på mig, fordi jeg er bange for det er mere end plukke veer, da der normalt ikke siver noget ud af mig når jeg får dem...

Anmeld

5. juli 2010

XXSS

20 august skriver:

Jaae nemlig..

- De har ikke kigget på mig, og det flyder stadigvæk ud af mig, hvis det bliver ved og kommer imorgen igen, ringer jeg til dem og forlanger at de kigger på mig, fordi jeg er bange for det er mere end plukke veer, da der normalt ikke siver noget ud af mig når jeg får dem...

Det bliver du også nødt til at kræve som minimum! - Jeg kan huske første gang jeg var gravid - der ringede jeg derud to dage i træk og til sidst sagde jeg, "nu vil jeg ud og tjekkes" for at få en status, hvis alt så er okay så kører jeg gerne hjem igen... og først efter 2-4 opkald måtte jeg komme derud, men jeg blev bare ved og det skal du også gøre... Det er ikke normalt at det bare siver hele tiden - for så lyder det nemlig som fostervand! Bare hold fast og vær standhaftig - de er der for patienternes skyld - det glemmer de bare lige engang imellem (og jeg er selv indenfor sygehusvæsenet - så jeg giver ikke bare sådan op)!

Anmeld

5. juli 2010

Mortil3på3og6

Jaae det har du ret i, men er bare bange for jeg er for pylleret, og at det er mig der gør det til sådan en stor ting, fordi det er kun når hun bevæger sig det gør ondt, og at det siver ud med det der ulækre noget, men hvis det gør sådan her imorgen også, så ringer jeg derop, kan bare ikke forstå, hvis det skulle være min fødsel der var gået igang, burde det så ikke være værre end det er ?

Anmeld

5. juli 2010

XXSS

20 august skriver:

Jaae det har du ret i, men er bare bange for jeg er for pylleret, og at det er mig der gør det til sådan en stor ting, fordi det er kun når hun bevæger sig det gør ondt, og at det siver ud med det der ulækre noget, men hvis det gør sådan her imorgen også, så ringer jeg derop, kan bare ikke forstå, hvis det skulle være min fødsel der var gået igang, burde det så ikke være værre end det er ?

Det er slet ikke sikkert at din fødsel er gået i gang, det kan også være på grund af at hovedet er ved at grave sig ned i dit bækken, det gør nemlig ondt og giver sådan nogle jag - det gjorde det i hvert fald her... Og hellere få tjekket det siven en gang for meget end for lidt.

De er vant til "pylrede" kommende mødre - hvordan skal man reagerere når man aldrig har prøvet det før - så er man jo nødt til at spørge... Og hvis det gør dig tryg lige at komme ud og blive tjekket så er det jo det du skal - for som sagt kan du jo bare sige til dem, at du er klar over at du eventuelt bliver sendt hjem igen - bare du kan få ro i sindet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.