Underlige stød ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Mortil3på3og6

Heej piger..

Jeg har på det sidste haft nogle stærke stød ned mod "gulvet" ( hvis i forstår ), det gør så ondt, at jeg knap kan gå når de kommer, de kommer desværre også når jeg ligger ned og slapper af, når de kommer føles det som om jeg VIRKELIG skal tisse, når jeg så går på toilet kommer der en hel del ud, men er meget følsom dernede, så kan ikke føle hvor det kommer ud. når jeg så presser lidt for at få det sidste ud, føles det som om hun er ved at komme ud af mig, hvad sker der ?

Hvad er det ?

- Håber i kan hjælpe,

Kristina 33+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Daisy

Kan ikke riftigt hjælpe, men synes du skulle ringe til FG og høre hvad de synes

Anmeld

5. juli 2010

Mortil3på3og6

Tror du ?

- Har det bare ikke godt med at ringe derop, føler at jeg er "for nervøs" hvis du forstår ?

Anmeld

5. juli 2010

Daisy

Du kan altid tale med dem, de er vant til 'folk som dig'. De er også de bedste til at fortælle hvad det muligvist er du oplever

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du skal helt sikkert ringe til fg...

HVIS det er vandet der siver er det vigtigt de opdager det. Ellers kan det være meget farligt for både prinsessen og dig.

Det er højst sandsynligt bare fordi hun presser sig længere ned i bækkenet. Det kan både give de smerter du beskriver, men kan samtidig presse på organerne og derfor bl.a. give øget tissetrang.

Men ring til fg. De hører fra bekymrede gravide kvinder hver evig eneste dag og tager hver eneste seriøst! Mor kender mors krop bedst og det er bedre at kontakte dem én gang for meget end én for ldit...

Knus Caroline som selv var på fg til ctg i 3. trimester

Anmeld

5. juli 2010

Mortil3på3og6

Så fik jeg taget mig sammen til at ringe til fødegangen, de vil lige snakke om det og derefter ringe mig tilbage, hun syntes det lyder MEGET mærkeligt og ville diskutere det med det andre jm..

- Tusind tak for svarene (:

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
20 august skriver:

Så fik jeg taget mig sammen til at ringe til fødegangen, de vil lige snakke om det og derefter ringe mig tilbage, hun syntes det lyder MEGET mærkeligt og ville diskutere det med det andre jm..

- Tusind tak for svarene (:

det er sikkert ingenting, men det er altid bedst at være på¨den sikre side

Godt du fik ringet

Anmeld

5. juli 2010

Mortil3på3og6

Håber heller ikke det er noget..

- Nu må vi se , når de ringer tilbage..

har det også meget bedre nu, hvor jeg fik skrevet det herinde og fik ringet..

Anmeld

5. juli 2010

XXSS

20 august skriver:

Håber heller ikke det er noget..

- Nu må vi se , når de ringer tilbage..

har det også meget bedre nu, hvor jeg fik skrevet det herinde og fik ringet..

Vi krydser fingre for at det ikke er noget  Lad os få en update når du hører noget

Anmeld

5. juli 2010

Mortil3på3og6

De har stadigvæk ikke ringet..

- Og det bliver ved med at føles som om det siver ud af mig, men det der kommer ud er hvid, gemmensigtigt også lugter det meget mærkeligt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.