Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

ja til begge spørgsmål

Super! Jeg kigger efter dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Malene

Du bliver nødt til at lade vær med at tænke så meget på det. Hun skal nok klare sig selvom der måske er noget hun ikke kan, min søn starter også d 2 aug. i hans børnehave har de et stop mobberi projekt kørende, så børnene allerede fra starten af lære at mobberi ikke er noget man gør, men at man derimod hjælper hinanden.

Anmeld

5. juli 2010

Ida.

TbCp skriver:

Super! Jeg kigger efter dem

Du er en skat

Anmeld

5. juli 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Du er en skat

De havde begge bøger, så jeg tager dem bare med på søndag

Anmeld

5. juli 2010

Ida.

TbCp skriver:

De havde begge bøger, så jeg tager dem bare med på søndag

Fantastisk - kan du ikke lige pb'e mig et kontonr, så overfører jeg til dig med det samme! Det var 60 kr, ik?

Anmeld

5. juli 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Fantastisk - kan du ikke lige pb'e mig et kontonr, så overfører jeg til dig med det samme! Det var 60 kr, ik?

Jo 60 kr. Men du kan jo også bare tage dem med søndag.

Anmeld

5. juli 2010

Ida.

TbCp skriver:

Jo 60 kr. Men du kan jo også bare tage dem med søndag.

Skal se om jeg kan huske det - er en klovn til sådan noget  men vil gøre mit allerbedste

Anmeld

6. juli 2010

TbCp

Malene skriver:

Du bliver nødt til at lade vær med at tænke så meget på det. Hun skal nok klare sig selvom der måske er noget hun ikke kan, min søn starter også d 2 aug. i hans børnehave har de et stop mobberi projekt kørende, så børnene allerede fra starten af lære at mobberi ikke er noget man gør, men at man derimod hjælper hinanden.

Jeg forsøger virkelig at lade være at tænke på det, men det popper alligevel op i mit hovede flere gange dagligt....
Jeg ved inderst inde at hun nok skal klare det og at det bliver godt for hende.... mit hjerte kan bare ikke rigtig følge med.

Anmeld

6. juli 2010

LinLin

Hun lyder til at være temmeligt ligesom min David sidste år; han startede en måned før han blev 3 (og brugte også stadig ble ) - jeg syntes da også han var lille, men han var helt klar

Hun skal nok få det rigtigt godt! - men forbered dig på at få en meget træt pige hjem nogle dage David startede 1. aug sidste år og der er stadig dage han falder i søvn i sofaen eller ved spisebordet... Det ER en stor omvæltning - især hvis barnet (som David) kom fra dagpleje! Men hvor sker der også mange sjove ting og hvor er der mange børn at lege med

(og til sidst: jeg TUDEDE om  kap med dagplejeren på Davids sidste dag - mit lille pus skulle væk fra ALT det kendte - så jeg har fuld forståelse for at du har fældet en tåre  )

Anmeld

6. juli 2010

TbCp

Mor til David skriver:

Hun lyder til at være temmeligt ligesom min David sidste år; han startede en måned før han blev 3 (og brugte også stadig ble ) - jeg syntes da også han var lille, men han var helt klar

Hun skal nok få det rigtigt godt! - men forbered dig på at få en meget træt pige hjem nogle dage David startede 1. aug sidste år og der er stadig dage han falder i søvn i sofaen eller ved spisebordet... Det ER en stor omvæltning - især hvis barnet (som David) kom fra dagpleje! Men hvor sker der også mange sjove ting og hvor er der mange børn at lege med

(og til sidst: jeg TUDEDE om  kap med dagplejeren på Davids sidste dag - mit lille pus skulle væk fra ALT det kendte - så jeg har fuld forståelse for at du har fældet en tåre  )

Liva kommer også fra dagpleje. Hun er født 5 uger for tidligt og har haft lidt svært ved større forsamlinger.... men det må jeg snakke med dem om dernede, i tilfælde af at hun reagere ekstra meget på det.

Jeg ved godt at det er rigtig godt for hende og at hun nok skal klare det.... det er bare mit stakkels hjerte der ikke kan følge helt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.