Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotteN skriver: er du sikker på barnet på 2 er sikker. kan se din pige ikke er fyldt 2 endnu. og det er ved år den skilder - altså der barnet sal ahve sit eget sæde i flyet og derfor er dyrer - bare lige en info
er du sikker på barnet på 2 er sikker. kan se din pige ikke er fyldt 2 endnu. og det er ved år den skilder - altså der barnet sal ahve sit eget sæde i flyet og derfor er dyrer - bare lige en info
åhh du har nok ret, tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Øv øv, han havde andre planer. Det var ellers et rigtigt godt bud. Vi har godt nok også lige været dernede i uge 22, men Tyrkiet kan man aldrig få nok af. Jeg håber at du får den solgt.
Øv øv, han havde andre planer. Det var ellers et rigtigt godt bud. Vi har godt nok også lige været dernede i uge 22, men Tyrkiet kan man aldrig få nok af. Jeg håber at du får den solgt.
øv bøv, ja elsker også tyrkiet...
Hvis ikke det var fordi vi lige havde brugt en masse penge på bryllup, så var jeg den der var smuttet til Tyrkiet på den rejse.
Metchen skriver: Hvis ikke det var fordi vi lige havde brugt en masse penge på bryllup, så var jeg den der var smuttet til Tyrkiet på den rejse.
arghh du kan da godt finde de penge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128