Rejse til salg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

mama09

Tyrkiet Alanya 2 uger d. 24/7 2 voksne evt med 1 bebs, med morgenmad og aftensmad - fra Aalborg - kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

morethanperfect

Trinehw skriver:

Tyrkiet Alanya 2 uger d. 24/7 2 voksne evt med 1 bebs, med morgenmad og aftensmad - fra Aalborg - kom frisk

Hva koster den ??

Anmeld

5. juli 2010

Dot D

Neeeeeeeeeeej hvor det lyder fristende,men vi har to børn 2 og 5 år, dem kan vi nok ikke få listet med. Hvad har I givet for rejsen? Hvis nu jeg kender nogen der kan bruge den

Anmeld

5. juli 2010

mama09

vi har givet knap 12000 og ønsker 10 for den, så vi kan komme et andet sted hen. Pga. vi kan ikke komme til Tyrkiet er en masse bøvl med ambassaden, og vi opgiver

Anmeld

5. juli 2010

Dot D

Trinehw skriver:

vi har givet knap 12000 og ønsker 10 for den, så vi kan komme et andet sted hen. Pga. vi kan ikke komme til Tyrkiet er en masse bøvl med ambassaden, og vi opgiver

Det lyder ikke galt. Tror du det kunne være muligt at få billetter til de to unger? Hvilket rejseselskab er det?

Anmeld

5. juli 2010

mama09

Dot D skriver:

Det lyder ikke galt. Tror du det kunne være muligt at få billetter til de to unger? Hvilket rejseselskab er det?

Tyrkiet eksperten, har rejst med dem før, og har aldrig haft problemer med dem... Husk nu det er fra Aalborg...

Hvis du er seriøs kan jeg prøve at ringe og spørge, men vil ikke hvis du ikke mener det men tror ikke det er noget problem

Anmeld

5. juli 2010

mama09

Dot D skriver:

altså dit barn på 2 er sikret, og tror ikke det er noget problem at få den sidste med

Anmeld

5. juli 2010

Dot D

Trinehw skriver:

altså dit barn på 2 er sikret, og tror ikke det er noget problem at få den sidste med

Jeg høre lige min mand ad, og skriver igen. Vi har kun 80 km til ålborg så det er fint

Anmeld

5. juli 2010

LotteN

Trinehw skriver:

er du sikker på barnet på 2 er sikker. kan se din pige ikke er fyldt 2 endnu. og det er ved  år den skilder - altså der barnet sal ahve sit eget sæde i flyet og derfor er dyrer - bare lige en info

Anmeld

5. juli 2010

Dot D

Dot D skriver:

Jeg høre lige min mand ad, og skriver igen. Vi har kun 80 km til ålborg så det er fint

Øv øv, han havde andre planer. Det var ellers et rigtigt godt bud. Vi har godt nok også lige været dernede i uge 22, men Tyrkiet kan man aldrig få nok af. Jeg håber at du får den solgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.