BabyStella! skriver:
Hvad gør jeg lige? Jeg skal begynde i skole den dag min datter skal begynde i dagpleje. Vi har ikke mulighed for den der indkøringsperiode, da dagplejeren er på ferie lige op til Stella skal begynde.
Den bedre halvdel går hjemme lige nu, og kunne nok sagtens køre hende ind, men jeg vil oz være med til det. Jeg har da ikke lyst til bare at aflevere hende den første dag og så smutte bagefter.
Er det bare mig som er pyldret som min sagsbehandler sagde (blev sgu lidt sur på hende!)
Vi skal til møde med dagplejeren på torsdag - måske hun har et godt råd?
Jeg kan nemlig godt begynde i skole en måneds tid efter... Hvad havde I gjort?
Uha kan godt forstå du er ked af at skulle give slip uden at kunne være med på sidelinjen.
Herhjemme var det også far der var nødt til at køre ind, da jeg ligesom dig skulle i skole.
Men det gik simpelthen så godt og de startede med at tage afsted på besøg et par timer hvor far stadig var med, efter 3 dage blev han sendt afsted et par timer alene og hentet inden han skulle sove. Så fik han den første lur i dpen og til sidst var han der en dag.
Jeg ville have en længere indkøring, da han kun var 8 mrd og far gik hjemme på barsel af samme grund. Men han er så tillidsfuld og ssocial så der har saldrig været problemer.
Tror også det er en stor tillidserklæring til far at han endelig kan få lov, nu det har været mor så længe. Tænk på aæ den tid du får med hende netop fordi du går i skole! Jeg synes du skal bide det i dig og lade far tage over (ikke mindst fordi skolen skal passes).
Og så kan i måske aftale at du kan være med til at hente når hun er kørt ind?
Jeg håber i finder ud af det, det går som regel meget nemmere end forventet
Anmeld