de der net til frugt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Pige2009

Rikke&Liam skriver:

Synes det er unødvendigt.

Ungerne skal jo lære at spise frugt selv uden at kløjs i det.

Liam fik til at starte med frugt uden skral. Men nu, 11 mdr gammel kan han uden problemer spise både æbler, vindruer, kirsebær etc. med skræl på. Og han har kun 6 tænder.

Hvis han kløjs i noget af det, er han rigtig god til lige at "hoste" det op igen....fordi han har lært det, da der ikke har været et net udenom.

Tror man skal passe på med alle de nye dimser...man risikerer bare at ens børn bliver bange for at spise.

Nemlig Laura på nu 8 mdr. tygger også fint banan, avocado, pære melon, agurk osv. Jeg moste det først og lavede det grovere og grovere i konsistensen og nu spiser hun fint små bidder

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Skouboe

B&J skriver:

jeg ved slet ikke hvad i snakker om ved du hvad den hedder??

Den hedder "Spisenet med håndtag" og kan ses på s190 nederst i BabySam's katalog.

Kataloget kan du finde på hjemmesiden.

Anmeld

4. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Caroline86 skriver:

Kender I dem?

Det ligner en vaskepose (dem til bh'er) med håndtag på og er beregnet til at lægge eks. et stykke frugt i og så kan barnet sutte smagen og vitaminerne gennem hullerne uden at risikere at få stykker bidt af og galt i halsen...

Først syntes jeg egentlig det var utroligt ulækkert, men jeg kan da godt se nu at de kan være ret smarte.. Eller hvad?

Hvad mener du om dem?

Hvis nogen ikke kender dem kan man se et på side 190 i babysams katalog (nederst til venstre)

Knus Caroline som godt vil give Laura lidt frugt at sutte på ved de tilladte 5 mdr

den hedder Nuby Safe feeder...

vi har en, og Nikoline elskede den! :0) i en begrænset periode.... men hun var glad for den og vi var glade for den! Idag er hun 18 mdr og har ingen problemer med at klare agurkestave, æblebåde osv... 

jeg synes den er genial....

Anmeld

4. juli 2010

Trolde_mor

B&J skriver:

jeg ved slet ikke hvad i snakker om ved du hvad den hedder??

Tror det er dem her Caroline snakker om

http://www.babybusiness.dk/sikker-spisning-gennem-spise-net.html

Anmeld

4. juli 2010

Silvermist1

Min søde kusine i Island har sådan et net til frugt osv. Jeg er enig med jer andre i at det ikke er noget must have, hvis man altså gerne vil spare de penge det koster, men det er alligevel ret smart. Min søde kusine virker ihvertfald yderst tilfreds med sit net + et stykke frugt el. lignende i. Og som en anden også nævner, er det jo meget smart til nogle isterninger. Jeg vidste slet ikke at man kunne få sådan et net her i Danmark. Jeg har egentlig gået og små-ønsket mig sådan et net...

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Silvermist skriver:

Min søde kusine i Island har sådan et net til frugt osv. Jeg er enig med jer andre i at det ikke er noget must have, hvis man altså gerne vil spare de penge det koster, men det er alligevel ret smart. Min søde kusine virker ihvertfald yderst tilfreds med sit net + et stykke frugt el. lignende i. Og som en anden også nævner, er det jo meget smart til nogle isterninger. Jeg vidste slet ikke at man kunne få sådan et net her i Danmark. Jeg har egentlig gået og små-ønsket mig sådan et net...

de har dem i de fleste danske babyforretninger

Anmeld

4. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Silvermist skriver:

findes i Babysam, Kære børn, Ønskebørn osv osv....

jeg har een til salg, grøn med gul og to ubrugte net....

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LN_ mor skriver:

Tror det er dem her Caroline snakker om

http://www.babybusiness.dk/sikker-spisning-gennem-spise-net.html

nemmerlig, sveske

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

nemmerlig, sveske

Anmeld

5. juli 2010

<3

Caroline86 skriver:

fordi jeg synes hun skal have fornemmelsen af et stykke frugt i stedet for mosen

men det ser ud til de fleste er enige i min første indskydelse - at det er en unødvendig investering

tak for svar

Men øh hvis det er i net så er det vel ikke fornemmelsen af et helt stykke frugt eller... ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.