Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pylle3 skriver: Jeg er også rigtig meget plaget af dem - og mine er heller ikke forsvundet efter hver graviditet men nærmest blevet værre. Jeg troede da aldrig jeg kom til at sidde på min flade røv igen efter nummer 2 fødsel for aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så pinefuldt som hæmorider der bare er spændt op efter det pres der lægges på dem under en fødsel I dag er mine heller ikke forsvundet men de er "bløde" men hænger i endetarmen og ja de genere ofte når jeg har afførring. Jeg ved man kan få dem "fikset" ved et indgreb. De sætter en elastik omkring dem og så skal de visne og falde af. Men det er ikke ens betydende med at man ikke igen kan risikere at få hæmorider
Jeg er også rigtig meget plaget af dem - og mine er heller ikke forsvundet efter hver graviditet men nærmest blevet værre.
Jeg troede da aldrig jeg kom til at sidde på min flade røv igen efter nummer 2 fødsel for aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så pinefuldt som hæmorider der bare er spændt op efter det pres der lægges på dem under en fødsel
I dag er mine heller ikke forsvundet men de er "bløde" men hænger i endetarmen og ja de genere ofte når jeg har afførring.
Jeg ved man kan få dem "fikset" ved et indgreb. De sætter en elastik omkring dem og så skal de visne og falde af. Men det er ikke ens betydende med at man ikke igen kan risikere at få hæmorider
Gør det ondt???
Årh er rigtig ked af at læse denne tråd....
Har selv fået to her sidst i graviditeten, men var overbevist om at de bare forsvandt af sig selv efter fødslen, men lyder det, desværre ikke som om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128