Andre der døjer med Hæmorider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

Karo

Ja, jeg har så også haft det i forbindelse med begge mine fødsler (dog kun udenvendigt). Første gang fik jeg også salve og stik piller som ikke virkede. Derimod virker det for mig at lave knibe øvelser. Jo flere knibeøvelser jeg lavede, jo mindre blev hæmoriden og 1 1/2 måned efter min anden fødsel havde jeg knibet den væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Barbamama

Pylle3 skriver:

Jeg er også rigtig meget plaget af dem - og mine er heller ikke forsvundet efter hver graviditet men nærmest blevet værre.

Jeg troede da aldrig jeg kom til at sidde på min flade røv igen efter nummer 2 fødsel for aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så pinefuldt som hæmorider der bare er spændt op efter det pres der lægges på dem under en fødsel

I dag er mine heller ikke forsvundet men de er "bløde" men hænger i endetarmen og ja de genere ofte når jeg har afførring.

Jeg ved man kan få dem "fikset" ved et indgreb. De sætter en elastik omkring dem og så skal de visne og falde af. Men det er ikke ens betydende med at man ikke igen kan risikere at få hæmorider

Gør det ondt???

Anmeld

5. juli 2010

Loa

Årh er rigtig ked af at læse denne tråd....

Har selv fået to her sidst i graviditeten, men var overbevist om at de bare forsvandt af sig selv efter fødslen, men lyder det, desværre ikke som om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.