Mine går åbenbart ikke væk af sig selv...Da jeg fødte mit første barn blev jeg undersøgt hos lægen..der havde jeg både nogle udvendig og indvendig..fik salve/stikpiller hjalp ikke...Efter jeg har fået det andet barn er det i hvertfald ikke blevet bedre:-(..Jeg synes jeg har prøvet alt jeg kan få i håndkøb..De genere flere gange om dagen-kløer osv. Men bløder ikke. Hvis jeg klør i dem ja undskyld detaljerne så fremprovekere det ofte at jeg skal på toilettet og lave afførring. Er der ander der har problemer og hvad gør i? Eller er der nogen der har fået dem fjernet? Hvordan foregår dette? Ville bare ønske de ville gå væk af sig selv men det virker som der i stedet kommer flere til:-(
Jeg har haft de bæst (indvendig og udvendig) og fik dem fjernet ved indgreb!
Det foregår således, at dem der sidder indvendigt kommer man en elastik rundt om hvorefter de i løbet af nogle dage falder af. De unvendige fjernes ved, at blive skåret af hvorinden man bliver lokalbedøvet med et pr sprøjter omkring endetarmen således, at man ingenting mærker når de bliver skåret af.
Derefter er man på smertestillende i ca en uge, så gør det ikke længere ondt - dog når man skider kan det være ret ubehageligt lige i den første tid efter indgrebet - men det er dog til, at overkomme.
Anmeld