Andre der døjer med Hæmorider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

denlille

Mine går åbenbart ikke væk af sig selv...Da jeg fødte mit første barn blev jeg undersøgt hos lægen..der havde jeg både nogle udvendig og indvendig..fik salve/stikpiller hjalp ikke...Efter jeg har fået det andet barn er det i hvertfald ikke blevet bedre:-(..Jeg synes jeg har prøvet alt jeg kan få i håndkøb..De genere flere gange om dagen-kløer osv. Men bløder ikke. Hvis jeg klør i dem ja undskyld detaljerne så fremprovekere det ofte at jeg skal på toilettet og lave afførring. Er der ander der har problemer og hvad gør i? Eller er der nogen der har fået dem fjernet? Hvordan foregår dette? Ville bare ønske de ville gå væk af sig selv men det virker som der i stedet kommer flere til:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

spætte skriver:

Mine går åbenbart ikke væk af sig selv...Da jeg fødte mit første barn blev jeg undersøgt hos lægen..der havde jeg både nogle udvendig og indvendig..fik salve/stikpiller hjalp ikke...Efter jeg har fået det andet barn er det i hvertfald ikke blevet bedre:-(..Jeg synes jeg har prøvet alt jeg kan få i håndkøb..De genere flere gange om dagen-kløer osv. Men bløder ikke. Hvis jeg klør i dem ja undskyld detaljerne så fremprovekere det ofte at jeg skal på toilettet og lave afførring. Er der ander der har problemer og hvad gør i? Eller er der nogen der har fået dem fjernet? Hvordan foregår dette? Ville bare ønske de ville gå væk af sig selv men det virker som der i stedet kommer flere til:-(

ÅÅhh gud, er de ik gået væk fra første graviditet??

Jeg fik det nemlig også, og har lige været til 8 ugers tjek og der ville min læge ik gøre noget vidre ved det.. Han sagde at de ville gå væk af sig selv efter noget tid.. Fik noget salve med, til at tage kløen..

Mine generer mig så heller ik rigtigt, andet end når jeg har været ude og skide.. Så dukker de op, og går i sig selv igen, når jeg giver dem en gang creme... Men håber ved gud at de går væk igen!!

Anmeld

4. juli 2010

denlille

nej desværre de har fulgt mig hele vejen...:-(..Begge graviditeter og er der stadig...

Anmeld

4. juli 2010

De3Guldklumper

Jeg er også rigtig meget plaget af dem - og mine er heller ikke forsvundet efter hver graviditet men nærmest blevet værre.

Jeg troede da aldrig jeg kom til at sidde på min flade røv igen efter nummer 2 fødsel for aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så pinefuldt som hæmorider der bare er spændt op efter det pres der lægges på dem under en fødsel

I dag er mine heller ikke forsvundet men de er "bløde" men hænger i endetarmen og ja de genere ofte når jeg har afførring.

Jeg ved man kan få dem "fikset" ved et indgreb. De sætter en elastik omkring dem og så skal de visne og falde af. Men det er ikke ens betydende med at man ikke igen kan risikere at få hæmorider

Anmeld

4. juli 2010

3xM

uhhhf

jeg er også sådan plaget, det er bare rigtig træls...

de kan virkelig gøre nas og jeg skal først føde om 9 uger...

Anmeld

5. juli 2010

mor_sabina

Øv er heldigvis af med mine for denne gang, håber jeg.
Men jeg fik noget salve fra min mor(for jeg ville jo ikke til lægen), og så sagde hun at jeg skulle vaske med koldt vand efter hver toiletbesøg for at de trak sig sammen.
Det har hjulpet. Og så skulle knibeøvelser iøvrigt hjælpe med blodgennemstrømningen (så kan man så sidde og få dårig samvittighed over det)

Anmeld

5. juli 2010

qp

Jeg har haft de bæst (indvendig og udvendig) og fik dem fjernet ved indgreb!

Det foregår således, at dem der sidder indvendigt kommer man en elastik rundt om hvorefter de i løbet af nogle dage falder af. De unvendige fjernes ved, at blive skåret af hvorinden man bliver lokalbedøvet med et pr sprøjter omkring endetarmen således, at man ingenting mærker når de bliver skåret af.

Derefter er man på smertestillende i ca en uge, så gør det ikke længere ondt - dog når man skider kan det være ret ubehageligt lige i den første tid efter indgrebet - men det er dog til, at overkomme.

Anmeld

5. juli 2010

denlille

åh sådan et indgreb lyder ikke rart..nu prøver jeg at købe det der ac 3 comfort fra reklamen..nogen der har prøvet det?

Anmeld

5. juli 2010

JustAnotherName

Jeg fik det under presseveerne af mit andet barn. Pressede så hårdt (hun kom ud efter kun 8 min. med presseveer), og FØJ hvor var de ubehagelige i tiden efter fødslen. Men det blev nu overgået af efterveerne (som ikke føles af noget ved første barn ift. andet barn- puha da da!)

Men mine gik da heldigvis væk af sig selv igen efter en tid. Kan ikke helt huske hvor længe der gik, men det tog da en del tid alligevel.
Jeg fik så heller ingen midler til at behandle det med. Jeg ventede bare....

Anmeld

5. juli 2010

Malonde1985

Jeg døjer desværre også med en udvendig, som jeg fik for 4 år siden .. har prøvet alt muligt pånær et indgreb, som jeg er lidt ræd for! Tænker nu om der mon kommer flere når jeg er gravid med nr. 2, for så kan jeg måske få flere væk på en gang . Ej det er slet ikke sjovt at have sådan nogle bæster!!! De er så irriterende at have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.