Zette skriver:
Brugte det meste af aftenen på at græde igår da jeg kl.21 måtte erfare at mine smerter i kejsersnittet ikke bare var eftersmerter. En læge har konstateret at der er hul under huden i mit kejsersnit og nu også betændelse. Jeg er meget ked af det dumme kejsersnit og frygter virkelig den latterlige narkose 
Skal i fuld narkose kl.9.30 og efterlade lille Malou til Nicolai (som er pissebange på mine vegne) og sygeplejeskerne. Det har jeg det bare vildt dårligt med! En 5 uger gammel baby har brug for sin mor - eller JEG har i hvert fald brug for hende.
Ville ikke noget med det her indlæg - blot komme lidt af med det hele.
Er virkelig træt af det kejsersnit - oveni betændelse og hul kan jeg heller ikke føle på samme måde på huden på midten af maven mere efter de har skåret alle følenerverne over... har sådan en sovende fornemmelse, som åbenbart er helt normal 
Kærlig hilsen
En MEGET nervøs Zette
Hej Zette...
Hvor er jeg ked af og høre det på dine vegne... Men jeg var igennem sammen tur da min datter var 3 uger, og jeg endtemed en indlæggelse på 5 uger, fordi de gjorde noget forkert hele tiden, så til sidst havde jeg bare et åbent sår der skulle lukke sig selv.. Men det er bare en "lille" del af det, på de 5 uger jeg var indlagt endte jeg altså med 10 operationer i mit kejsersnit, og var i fuld narkose HVER gang!!!
Hvad angår følelsen på maven, der har jeg heller ikke følelsen fuldt endnu, og det er ikke sikkert man får den igen efter et kejsersnit.. for mig er det altså 2 år siden til oktober, at jeg fik den sidste af mine operationer i det!!
Siger ikke dette for og skræmme dig, det må du ikke tro!!!
Held og Lykke
Knus Karina - Som kender til det hele og alle bekymringerne...
Anmeld