Hasteoperation - hul på kejsersnit under huden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

MariaJ

Nej, hvor er det surt for dig at driller sådan. Et stort kram til dig. Jeg kan godt forstå du blev ked af det. Det ville jeg også være blevet. Håber det hele går fint og at du er hurtigt ovenpå igen.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

KarinaIda

Zette skriver:

Brugte det meste af aftenen på at græde igår da jeg kl.21 måtte erfare at mine smerter i kejsersnittet ikke bare var eftersmerter. En læge har konstateret at der er hul under huden i mit kejsersnit og nu også betændelse. Jeg er meget ked af det dumme kejsersnit og frygter virkelig den latterlige narkose

Skal i fuld narkose kl.9.30 og efterlade lille Malou til Nicolai (som er pissebange på mine vegne) og sygeplejeskerne. Det har jeg det bare vildt dårligt med! En 5 uger gammel baby har brug for sin mor - eller JEG har i hvert fald brug for hende. 

Ville ikke noget med det her indlæg - blot komme lidt af med det hele. 

Er virkelig træt af det kejsersnit - oveni betændelse og hul kan jeg heller ikke føle på samme måde på huden på midten af maven mere efter de har skåret alle følenerverne over... har sådan en sovende fornemmelse, som åbenbart er helt normal

Kærlig hilsen

En MEGET nervøs Zette

Hej Zette...

Hvor er jeg ked af og høre det på dine vegne... Men jeg var igennem sammen tur da min datter var 3 uger, og jeg endtemed en indlæggelse på 5 uger, fordi de gjorde noget forkert hele tiden, så til sidst havde jeg bare et åbent sår der skulle lukke sig selv.. Men det er bare en "lille" del af det, på de 5 uger jeg var indlagt endte jeg altså med 10 operationer i mit kejsersnit, og var i fuld narkose HVER gang!!!
Hvad angår følelsen på maven, der har jeg heller ikke følelsen fuldt endnu, og det er ikke sikkert man får den igen efter et kejsersnit.. for mig er det altså 2 år siden til oktober, at jeg fik den sidste af mine operationer i det!!

Siger ikke dette for og skræmme dig, det må du ikke tro!!!

Held og Lykke

Knus Karina - Som kender til det hele og alle bekymringerne...

Anmeld

6. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kære Zette, sikke noget møg. Jeg kan godt forstå du er nervøs og bange. Jeg håber at lægerne har taget godt hånd om dig, og så håber jeg at du snart er på toppen igen.

Din datter skal nok klare sig for en stund.

Stort knus og god bedring herfra.

Anmeld

6. juli 2010

smokin

KarinaIda skriver:

Hej Zette...

Hvor er jeg ked af og høre det på dine vegne... Men jeg var igennem sammen tur da min datter var 3 uger, og jeg endtemed en indlæggelse på 5 uger, fordi de gjorde noget forkert hele tiden, så til sidst havde jeg bare et åbent sår der skulle lukke sig selv.. Men det er bare en "lille" del af det, på de 5 uger jeg var indlagt endte jeg altså med 10 operationer i mit kejsersnit, og var i fuld narkose HVER gang!!!
Hvad angår følelsen på maven, der har jeg heller ikke følelsen fuldt endnu, og det er ikke sikkert man får den igen efter et kejsersnit.. for mig er det altså 2 år siden til oktober, at jeg fik den sidste af mine operationer i det!!

Siger ikke dette for og skræmme dig, det må du ikke tro!!!

Held og Lykke

Knus Karina - Som kender til det hele og alle bekymringerne...

Jeg håber ikke at jeg skal åbnes så mange gange, det kan jeg slet slet ikke klare med narkosen. Jeg kunne næsten ikke komme ud af den igår og var bare så dårlig. skulle kaste op hele tiden....

Anmeld

6. juli 2010

smokin

Alexis skriver:

Kære Zette, sikke noget møg. Jeg kan godt forstå du er nervøs og bange. Jeg håber at lægerne har taget godt hånd om dig, og så håber jeg at du snart er på toppen igen.

Din datter skal nok klare sig for en stund.

Stort knus og god bedring herfra.

Hun klarer sig helt sikkert og har nu lært at få lidt flaske imens jeg er væk - brysterne er dog stadig den absolutte favorit...

Tak for din søde omtanke

Anmeld

6. juli 2010

smokin

Tusind tak til alle der har skrevet her.

Jeg skal åbnes igen imorgen eftermiddag og forhåbentlig lukkes denne gang også.

Anmeld

6. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

Brugte det meste af aftenen på at græde igår da jeg kl.21 måtte erfare at mine smerter i kejsersnittet ikke bare var eftersmerter. En læge har konstateret at der er hul under huden i mit kejsersnit og nu også betændelse. Jeg er meget ked af det dumme kejsersnit og frygter virkelig den latterlige narkose

Skal i fuld narkose kl.9.30 og efterlade lille Malou til Nicolai (som er pissebange på mine vegne) og sygeplejeskerne. Det har jeg det bare vildt dårligt med! En 5 uger gammel baby har brug for sin mor - eller JEG har i hvert fald brug for hende. 

Er virkelig træt af det kejsersnit - oveni betændelse og hul kan jeg heller ikke føle på samme måde på huden på midten af maven mere efter de har skåret alle følenerverne over... har sådan en sovende fornemmelse, som åbenbart er helt normal

Kærlig hilsen

En MEGET nervøs Zette

Sikke noget l***, din stakkel  Håber alt går vel.

Anmeld

6. juli 2010

Mutti2

Zette skriver:

Kærlig hilsen

En MEGET nervøs Zette

Åhhh søde søde Zette.

Hvor jeg dog håber det er gået godt

Tænker på dig.

Kæmpe knus til dig og din familie.

P.s: har vist aldrig fået sagt tillykke med din smukke datter Hvor er hun bare en lille lækkerbisken Tillykke med hende

Anmeld

6. juli 2010

smokin

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhh søde søde Zette.

Hvor jeg dog håber det er gået godt

Tænker på dig.

Kæmpe knus til dig og din familie.

P.s: har vist aldrig fået sagt tillykke med din smukke datter Hvor er hun bare en lille lækkerbisken Tillykke med hende

Tusind tusind tak.

Og ja det er squ noget værre noget, håber jeg overlever - eller det skal jeg squ!

Anmeld

6. juli 2010

Mutti2

Zette skriver:

Tusind tusind tak.

Og ja det er squ noget værre noget, håber jeg overlever - eller det skal jeg squ!

Selvfølgelig overlever du

De tanker må du slet ikke køre i. Vær stærk og tænk på det lille vidunder der har brug for sin moar

Du er mine tanker søde. Er sikker på at det snart er overstået,og at du klarer dig igennem det uden de vilde problemer

Knuuuuuuus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.