Hasteoperation - hul på kejsersnit under huden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

smokin

Brugte det meste af aftenen på at græde igår da jeg kl.21 måtte erfare at mine smerter i kejsersnittet ikke bare var eftersmerter. En læge har konstateret at der er hul under huden i mit kejsersnit og nu også betændelse. Jeg er meget ked af det dumme kejsersnit og frygter virkelig den latterlige narkose

Skal i fuld narkose kl.9.30 og efterlade lille Malou til Nicolai (som er pissebange på mine vegne) og sygeplejeskerne. Det har jeg det bare vildt dårligt med! En 5 uger gammel baby har brug for sin mor - eller JEG har i hvert fald brug for hende. 

Ville ikke noget med det her indlæg - blot komme lidt af med det hele. 

Er virkelig træt af det kejsersnit - oveni betændelse og hul kan jeg heller ikke føle på samme måde på huden på midten af maven mere efter de har skåret alle følenerverne over... har sådan en sovende fornemmelse, som åbenbart er helt normal

Kærlig hilsen

En MEGET nervøs Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Low

Det hele skal nok gå

Anmeld

4. juli 2010

<3

Ja det er en almindelig komplikation desværre. Det skal nok gå! Det er et rutineindgreb efter operationer

Men kan skisme godt forstå at du er nervøs!

Anmeld

4. juli 2010

SHERO

Men sikke da et held du ikke bare slog dig til tåls med smerterne... Og det skal nok gå det hele... Men selvfølgelig overvældende at skal fra dit lille barn...

Jeg kan heller ikke rigtig mærke mit maveskind, og det er helt normal, men lidt mere følelse er der dog kommet de sidste par måneder..

Anmeld

4. juli 2010

prettybutterfly

Åh din stakkel!!! Kæææmpe  og held og lykke herfra!

Ang det med ikke at ku mærke noget hvor snittet er er vidst desværre helt normalt! Jeg er også stadig følelsesløs over mit ar og så er det snart 7 måneder siden!!! Aner ik om det kommer igen.

Rigtig god bedring med dig!!!

Anmeld

4. juli 2010

lululupo

Eiiii altså som skrev er det virkelig ikk fair, dit held må snart vende!!!!! Håber snarest at høre godt nyt, rigtig god bedring!!!

Anmeld

4. juli 2010

Mathilde

Hvor er det bare synd for dig jeg kan godt forstå du er nervøs for det og ked af at skulle "forlade" din lille pige imens..

Men det skal helt sikkert nok gå!

Knus til dig

Anmeld

4. juli 2010

CamillaSoefelt

Zette skriver:

Brugte det meste af aftenen på at græde igår da jeg kl.21 måtte erfare at mine smerter i kejsersnittet ikke bare var eftersmerter. En læge har konstateret at der er hul under huden i mit kejsersnit og nu også betændelse. Jeg er meget ked af det dumme kejsersnit og frygter virkelig den latterlige narkose

Skal i fuld narkose kl.9.30 og efterlade lille Malou til Nicolai (som er pissebange på mine vegne) og sygeplejeskerne. Det har jeg det bare vildt dårligt med! En 5 uger gammel baby har brug for sin mor - eller JEG har i hvert fald brug for hende. 

Ville ikke noget med det her indlæg - blot komme lidt af med det hele. 

Er virkelig træt af det kejsersnit - oveni betændelse og hul kan jeg heller ikke føle på samme måde på huden på midten af maven mere efter de har skåret alle følenerverne over... har sådan en sovende fornemmelse, som åbenbart er helt normal

Kærlig hilsen

En MEGET nervøs Zette

Masser af tanker herfra..

Anmeld

4. juli 2010

Ranarupta

Åh altså, søde...

Mon ikke operationen er overstået nu? Jeg håber, at det hele er gået bedre end godt og at du lynhurtigt får det bedre!

Anmeld

4. juli 2010

LotteN

det lyder ikke rart. kan godt forstå jeres frustationer/nervøsitetet omkring det hele.

Jeg er sikker de det hele nok skal gå og lægerne ved hvad de laver.
et stort kram får du lige med på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.