bør jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

har desværre ikke rigtig fået taget nogen. kun 4 styks hvor hun prøver en eller anden karusel med sin farmand.

Aww det var ærgerligt - men hey, der kommer jo flere gange i fremtiden, hvor i er ude at hyggge hele familien og kan tage nogle skønne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Aww det var ærgerligt - men hey, der kommer jo flere gange i fremtiden, hvor i er ude at hyggge hele familien og kan tage nogle skønne billeder

ja nemlig og nu har asta maria ferie fra på fredag af og 3 uger frem så.

og min svigerinde tog også nogen billeder så dem skal jeg bare ha fat i på et tidspunkt jo så kommer der nogen også. hiih.

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

ja nemlig og nu har asta maria ferie fra på fredag af og 3 uger frem så.

og min svigerinde tog også nogen billeder så dem skal jeg bare ha fat i på et tidspunkt jo så kommer der nogen også. hiih.

Hvor lækkert Så skal der bare hygges og ferien bare nydes

Uh ja, dém må du da lige have fat i - altid dejligt når andre også tager billeder

Anmeld

5. juli 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Hvor lækkert Så skal der bare hygges og ferien bare nydes

Uh ja, dém må du da lige have fat i - altid dejligt når andre også tager billeder

det skal vi vi skal bare lige ha fundet ud hvad vi skal lave.

ja nemlig.

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

det skal vi vi skal bare lige ha fundet ud hvad vi skal lave.

ja nemlig.

Mener der er oprettet en tråd herinde med idéer til hvad man kan lave med sit barn i ferien, den kan du måske få inspiration fra?

Anmeld

5. juli 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Mener der er oprettet en tråd herinde med idéer til hvad man kan lave med sit barn i ferien, den kan du måske få inspiration fra?

haqr lige selv oprettet en tråd om måske at finde ud af noget med nogen af jer her inde fra.

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

haqr lige selv oprettet en tråd om måske at finde ud af noget med nogen af jer her inde fra.

Ej, det lyder da også bare som en super idé Lækkert vejr og så kan i jo evt. mødes hjemme hos en, så børnene kan sidde og lege i badebassin..

Ihh.. super hyggeligt..

Glæder mig ham den lille kommer ud, så jeg også rigtig kan mødes med andre møder, og min lille trold kan lege med andre børn

Anmeld

5. juli 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Ej, det lyder da også bare som en super idé Lækkert vejr og så kan i jo evt. mødes hjemme hos en, så børnene kan sidde og lege i badebassin..

Ihh.. super hyggeligt..

Glæder mig ham den lille kommer ud, så jeg også rigtig kan mødes med andre møder, og min lille trold kan lege med andre børn

ja det var jo også det jeg tænkte. og nu har jeg aldrig mødt nogen af de andre her inde og ved der er mange der har arangeret møder og sådan nogen ting.

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

ja det var jo også det jeg tænkte. og nu har jeg aldrig mødt nogen af de andre her inde og ved der er mange der har arangeret møder og sådan nogen ting.

Det er jo det.. Og lyder jo bare til at møderne har været super hyggelige

Er sikker på det nok skal blive en super oplevelse for dig og Asta maria

Anmeld

5. juli 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Det er jo det.. Og lyder jo bare til at møderne har været super hyggelige

Er sikker på det nok skal blive en super oplevelse for dig og Asta maria

håber jeg også.. hiih.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.