bør jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.164 visninger
30 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

NinaNymannMadsen

min datter er helt slatten og hænger eller sover hele tiden, hun vil næsten ikk en gang vågne for at få noget at drikke og når hun gør så er det kort og så  sover hun næsrmest siddene.

hun køre nu på 3 dag med dårlig/tynd mave.

er det noget jeg skal være bekymret for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

B&J

Astasmor skriver:

min datter er helt slatten og hænger eller sover hele tiden, hun vil næsten ikk en gang vågne for at få noget at drikke og når hun gør så er det kort og så  sover hun næsrmest siddene.

hun køre nu på 3 dag med dårlig/tynd mave.

er det noget jeg skal være bekymret for?

ring til vagtlægen bare for af tjekke det ville jeg

Anmeld

3. juli 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

ring til vagtlægen bare for af tjekke det ville jeg

kunne da nok være en god ide. for bliver da lidt bekymret når hun bare hele tiden hænger og er slatten

Anmeld

3. juli 2010

B&J

Astasmor skriver:

kunne da nok være en god ide. for bliver da lidt bekymret når hun bare hele tiden hænger og er slatten

også som du skriver har hun dårlig mave og det kan også bryde den væske man har i kroppen og slet ikke godt når børn er slatten jeg ville ringe for forklare det hele bare for af være sikker for tænk hvis hun mangler væske i kroppen

Anmeld

3. juli 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

også som du skriver har hun dårlig mave og det kan også bryde den væske man har i kroppen og slet ikke godt når børn er slatten jeg ville ringe for forklare det hele bare for af være sikker for tænk hvis hun mangler væske i kroppen

ja nu vil jeg se tiden lidt an og se om det bliver bedre og hvis ikke så ringer jeg til vagtlægen. har lagt hende ind på værelset for at sove og må se om jeg kan få noget i hende igen senere.

Anmeld

3. juli 2010

B&J

Astasmor skriver:

ja nu vil jeg se tiden lidt an og se om det bliver bedre og hvis ikke så ringer jeg til vagtlægen. har lagt hende ind på værelset for at sove og må se om jeg kan få noget i hende igen senere.

Anmeld

3. juli 2010

<3

Synes du skal til at ringe med det samme. Så små børn får hurtigt forstyrret væskebalancen særligt med tynd mave, opkast eller høj feber. Jeg synes det er foruroligende når du næsten ikke kan få kontakt med hende...

Anmeld

3. juli 2010

NinaNymannMadsen

Kirle skriver:

Synes du skal til at ringe med det samme. Så små børn får hurtigt forstyrret væskebalancen særligt med tynd mave, opkast eller høj feber. Jeg synes det er foruroligende når du næsten ikke kan få kontakt med hende...

hun er vågnet igen og er helt frik der er ingen ting med hende og kravler lystig rundt tror bare hun havde brug for at slappe af. men hvis der bliver noget med hende så ringer jeg.

Anmeld

3. juli 2010

<3

Astasmor skriver:

hun er vågnet igen og er helt frik der er ingen ting med hende og kravler lystig rundt tror bare hun havde brug for at slappe af. men hvis der bliver noget med hende så ringer jeg.

Pyh godt at høre!

Anmeld

3. juli 2010

NinaNymannMadsen

Kirle skriver:

Pyh godt at høre!

ja syntes også det er dejligt.

hun skulle bar en tur ud og gå så var det det.

hun er dog lidt meget pyller og varm men det er varmen og ikke feber har tjekket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.