Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den er rigtig fin søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: Så fik jeg lavet endnu en kage.. Daniels fætter og kone skal til bryllupsfest i aften og Maja (konen) havde lovet at bage en chokoladekage og tage med. Hun spurgte mig om jeg ville hjælpe hende da hun aldrig har lavet mmf før. Selvfølgelig ville jeg det! Parret blev gift sidste år i Vegas men holder festen i aften. Maja ville gerne have blomster tema med hvid kage og lyserøde blomster. Hun bagte selv kagen og puttede fyld i (mokkacreme) men hendes opsmøringscreme blev flydende og kunne derfor ikke bruges! Vi havde ikke tid til at købe ind til en ny og få den lavet, så kagen blev ujævn i stedet.. Jeg hjalp med mmf'en! Her er så resultatet af en MEGET varm kagelavning!!!
Så fik jeg lavet endnu en kage..
Daniels fætter og kone skal til bryllupsfest i aften og Maja (konen) havde lovet at bage en chokoladekage og tage med.
Hun spurgte mig om jeg ville hjælpe hende da hun aldrig har lavet mmf før. Selvfølgelig ville jeg det!
Parret blev gift sidste år i Vegas men holder festen i aften.
Maja ville gerne have blomster tema med hvid kage og lyserøde blomster.
Hun bagte selv kagen og puttede fyld i (mokkacreme) men hendes opsmøringscreme blev flydende og kunne derfor ikke bruges! Vi havde ikke tid til at købe ind til en ny og få den lavet, så kagen blev ujævn i stedet..
Jeg hjalp med mmf'en!
Her er så resultatet af en MEGET varm kagelavning!!!
Hvor stor var kagen og hvor mange var den beregnet til?
JordbærBlomst skriver: Hvor stor var kagen og hvor mange var den beregnet til?
der kom 100 gæster, men der var også andre der havde kage med... den var nok ca. 50x30
Hvor er den flot, du er super god til at lave roser!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128