bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så fik jeg lavet endnu en kage..

Daniels fætter og kone skal til bryllupsfest i aften og Maja (konen) havde lovet at bage en chokoladekage og tage med.

Hun spurgte mig om jeg ville hjælpe hende da hun aldrig har lavet mmf før. Selvfølgelig ville jeg det!

Parret blev gift sidste år i Vegas men holder festen i aften.

Maja ville gerne have blomster tema med hvid kage og lyserøde blomster.

Hun bagte selv kagen og puttede fyld i (mokkacreme) men hendes opsmøringscreme blev flydende og kunne derfor ikke bruges! Vi havde ikke tid til at købe ind til en ny og få den lavet, så kagen blev ujævn i stedet..

Jeg hjalp med mmf'en!

Her er så resultatet af en MEGET varm kagelavning!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

twinboys

Hvor er den fin...

Majbritt

Anmeld

3. juli 2010

LotteN

Den er da blevet super flot  - den kan I da godt være stolte af

Anmeld

3. juli 2010

Dot D

Den blev da fin      , men det er også næsten for varmt. Jeg har lige afleveret en McQueen kage og den blev altså smurt op i nat ved 2 tiden, der var temperaturen nogenlunde. Så jeg havde også en tyndere smørcreme end normalt

Anmeld

3. juli 2010

Moderator

Dot D skriver:

Den blev da fin     , men det er også næsten for varmt. Jeg har lige afleveret en McQueen kage og den blev altså smurt op i nat ved 2 tiden, der var temperaturen nogenlunde. Så jeg havde også en tyndere smørcreme end normalt

møg varmt! men pyt.. der var ikke de store forventninger det vigtigste var pynten og den er jeg rigtig tilfreds med

Anmeld

3. juli 2010

Dot D

Det kan du også godt være, den er flot Varmen har også bestemt for mig Jeg skal holde fødselsdag i aften og jeg har "bare" bagt mini muffins til os, for varmt til andet

Anmeld

3. juli 2010

Moderator

Dot D skriver:

Det kan du også godt være, den er flot Varmen har også bestemt for mig Jeg skal holde fødselsdag i aften og jeg har "bare" bagt mini muffins til os, for varmt til andet

fornuftigt...

Anmeld

3. juli 2010

Trolde_mor

EJ det er sq da super godt klaret smukke!

Er så misundelig hehe.. selv min kæreste der lige hurtig skulle prøve er bedre end mig hehe..

Anmeld

3. juli 2010

Susan1978

pyt da vær med buler... den er da bare lige i øjet.

Anmeld

3. juli 2010

Moderator

tusind tak skal I have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.