Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Astasmor skriver: alt for varmt. gid man dog kendte nogen i horsens der havde en have og en lille baby bassing så asta pussen kunne køle af. jeg klare mig jo nok men hun ahr det sku ikke for godt den lille pusser
alt for varmt. gid man dog kendte nogen i horsens der havde en have og en lille baby bassing så asta pussen kunne køle af. jeg klare mig jo nok men hun ahr det sku ikke for godt den lille pusser
jeg har et lille baby bassin som står i min mors have, men du skal være velkommen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor-til-vanessa skriver: jeg har et lille baby bassin som står i min mors have, men du skal være velkommen
jamen jo tak da. det er da noget vi lige kan snakke nærmere om så da.
hvor bor din mor så henne af?
Astasmor skriver: min datter har det så varmt at hun faldt i søvn på stue gulvet. se lige her.
min datter har det så varmt at hun faldt i søvn på stue gulvet.
se lige her.
Aiiii hvor ER hun bare nuttet
Ihh hvor er hun bare søøøød - Så kær
Astasmor skriver: jamen jo tak da. det er da noget vi lige kan snakke nærmere om så da. hvor bor din mor så henne af?
hun bor lige nede i amaliegade ved lunden, så tæt på byen
mor-til-vanessa skriver: hun bor lige nede i amaliegade ved lunden, så tæt på byen
og tæt på hvor vi bor. bor i gothersgade oppe omkring handelsskolen
Astasmor skriver: og tæt på hvor vi bor. bor i gothersgade oppe omkring handelsskolen
ja så er der ikke langt.. vi må lige skrivesved så
mor-til-vanessa skriver: ja så er der ikke langt.. vi må lige skrivesved så
ja kan da bare lige skrive PB hvis det er...
min datter har ferie fra i dag af og 3 uger frem.
Astasmor skriver: ja kan da bare lige skrive PB hvis det er... min datter har ferie fra i dag af og 3 uger frem.
ja gør det. okay ja så må vi se om der kommer lidt godt vejr.
mor-til-vanessa skriver: ja gør det. okay ja så må vi se om der kommer lidt godt vejr.
jamen det gør jeg så. og de snakker da om godt vejr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128