se hvad varmen kan gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.260 visninger
48 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

NinaNymannMadsen

min datter har det så varmt at hun faldt i søvn på stue gulvet.

se lige her.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

tb

hvor er hun dog kær!!!! Gid min lille pige ville falde i søvn.. hun har ikke sovet siden i morges

Anmeld

3. juli 2010

B&J

hvor er hun dog dejlig

Anmeld

3. juli 2010

Pia.

Nååå hvor er hun sød... lille pus dog... Det er også helt uhyggeligt varmt i dag...

Anmeld

3. juli 2010

NinaNymannMadsen

tb skriver:

hvor er hun dog kær!!!! Gid min lille pige ville falde i søvn.. hun har ikke sovet siden i morges

tror det er 4 gang i dag siden klokken 10 over 6 imorges hun sover. de første 2 gange var dog kun i 5 -10 minutter og så tog hun lige to timer og så kom hun op og har kun været oppe i en time og så ja se på billedet.

Anmeld

3. juli 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

hvor er hun dog dejlig

ja men hun har virkelig også brug for det. for varmen har slået hendes mave helt i stykker så hun er bare træt og udkørt efter 3 dage nu med dårlig mave.

Anmeld

3. juli 2010

NinaNymannMadsen

Pia. skriver:

Nååå hvor er hun sød... lille pus dog... Det er også helt uhyggeligt varmt i dag...

virklig uhyggeligt varm.

min kæreste er også gået ind i seng for at sove så nu er ejg den eneste der er vågen og kan da slet ikke sove i den her varme.

men det er dejligt hun kan sove når man tænker over så mange andre børn ikke kan.

Anmeld

3. juli 2010

B&J

Astasmor skriver:

ja men hun har virkelig også brug for det. for varmen har slået hendes mave helt i stykker så hun er bare træt og udkørt efter 3 dage nu med dårlig mave.

ja så er det godt hun sover og hun sover rigtigt dejligt heldigvis kan min lille dreng også sove men det er også køligt inde i soveværelset med ble og sommer dyne så klare han den

Anmeld

3. juli 2010

Frk. Himmelblå

Hvor er hun dejlig... De er så søde bare med ble på her i varmen .

Anmeld

3. juli 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

ja så er det godt hun sover og hun sover rigtigt dejligt heldigvis kan min lille dreng også sove men det er også køligt inde i soveværelset med ble og sommer dyne så klare han den

det er kun dejligt.

vi har det køligst i stuen da døren er åben og blæsern er igang så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.