lorte læge del 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2010

lion

TbCp skriver:

Åhh for pokker da stakkels pige

Ja for hun forstå det jo ikk, hun ved jo bare det klø, svier eller gør ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Barbamama

ej hvold kæft hvor er det synd! Ej hvor har jeg bare ondt af hende. Det må da gøre sindssyg ondt....

Anmeld

3. juli 2010

Bondepigen

Neeeej, hvor er det synd for lille dejlige Cassandra!!!!!!! Det er jo ikke til at bære bare at se på. Lille stakkel. Øv, hvis jeg kunne overtage det for hende ville jeg gøre det, sådan skal et lille barn bare ikke have det... Årh, hvor har jeg ondt af hende! Og jer, for det er da bestemt heller ikke rart for jer, at være vidne til og så stå så magtesløse...

Anmeld

3. juli 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Tak, det er også et HELVEDE lige nu. Hun skriger til hun næsten ikk kan trække vejret når hun skal vaskes og smøres.

Det er helt ok, det er jo ikk alt man tænker på, selvom ens eget barn har det.

Jeg har lært noget nu og er blevet meget klogere.

f.eks IKKE at smørre med a-derma på hud med rifter eller sår, det svier.

Håber selv det snart går væk, det ser lidt bedre ud på den ene hånd.

Jeg tænkte på om du måske havde en god ide  til:

hvis du kigger på billedet 1( det røde på håndleddet ned ved sengen) og såret på billedet 9. Det er det hun kløede hul på i morges og lige nu ligner det et stor "brandsår", væsker, er ømt og det er min. 1-2 hudlag ned. Vi må dårlg nok kigge på det. Men hvad går jeg så hun ikk klø i det i nat eller senere når der kommer sår på. For vi har prøvet med gazekompres og tubegaze kommet om armen, så hun ikk kan klø, men det sætter sig fast på såret AV, ved godt det skal ha luft, men jeg har valgtet ingen luft eller scenen fra i morges om igen og det heler det jo heller ikk af.

man kan købe sådan nogle plastre beregnet til sår, hvor der er noget på sådan at de ikke sætter sig fast i såret....

jeg har ikke så mange gode bud....  Nikoline ville pille alt af hvis vi puttede noget på.... øv det er træls

Anmeld

3. juli 2010

oo

puuuuuuh! mit hjerte røg helt op i halsen af de billeder - hvor ser det bare voldsomt og smertefuldt ud  

Anmeld

4. juli 2010

Skouboe

lion skriver:

Tak, det er også et HELVEDE lige nu. Hun skriger til hun næsten ikk kan trække vejret når hun skal vaskes og smøres.

Det er helt ok, det er jo ikk alt man tænker på, selvom ens eget barn har det.

Jeg har lært noget nu og er blevet meget klogere.

f.eks IKKE at smørre med a-derma på hud med rifter eller sår, det svier.

Håber selv det snart går væk, det ser lidt bedre ud på den ene hånd.

Jeg tænkte på om du måske havde en god ide  til:

hvis du kigger på billedet 1( det røde på håndleddet ned ved sengen) og såret på billedet 9. Det er det hun kløede hul på i morges og lige nu ligner det et stor "brandsår", væsker, er ømt og det er min. 1-2 hudlag ned. Vi må dårlg nok kigge på det. Men hvad går jeg så hun ikk klø i det i nat eller senere når der kommer sår på. For vi har prøvet med gazekompres og tubegaze kommet om armen, så hun ikk kan klø, men det sætter sig fast på såret AV, ved godt det skal ha luft, men jeg har valgtet ingen luft eller scenen fra i morges om igen og det heler det jo heller ikk af.

Jeg har indimellem fået skåret nogle ret store bylder, og når de gør det, får man sådan nogle "gele-net" man kan putte under plaster/gaze, der netop forhindrer at det vokser fast i sår osv. Prøv at spørge på apoteket. 

Anmeld

4. juli 2010

otlitrom

Årh, stakkels lille pige!

Det ser smertefult og ganske ubehageligt ud!

Jeg håber sandelig snart det bliver bedre, hvor ér det bare synd!!

Anmeld

5. juli 2010

lion

michella80 skriver:

ej hvold kæft hvor er det synd! Ej hvor har jeg bare ondt af hende. Det må da gøre sindssyg ondt....

Hun har også brokker sig over det, men det går meget bedre nu, hun klør ikk så meget mere.

Hun har ikk kløet hul, siden den dag.

Anmeld

5. juli 2010

lion

bondepigen skriver:

Neeeej, hvor er det synd for lille dejlige Cassandra!!!!!!! Det er jo ikke til at bære bare at se på. Lille stakkel. Øv, hvis jeg kunne overtage det for hende ville jeg gøre det, sådan skal et lille barn bare ikke have det... Årh, hvor har jeg ondt af hende! Og jer, for det er da bestemt heller ikke rart for jer, at være vidne til og så stå så magtesløse...

Ja så synd for hende.

Man føler sig som en røv, når man skal tvinge en datter til at blive smurt, vaskes eller ha pencilin. Nu er det mest pencilien der er problemet, hun har fundet ud af det andet ikk gør ondt mere.

Anmeld

5. juli 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

man kan købe sådan nogle plastre beregnet til sår, hvor der er noget på sådan at de ikke sætter sig fast i såret....

jeg har ikke så mange gode bud....  Nikoline ville pille alt af hvis vi puttede noget på.... øv det er træls

ok.

Jeg får også afvide jeg kan putte sokker på hendes hænder når hun skal sove.

havde hun været mindre ja, men ellers SOM OM.

Hun piller dem da af.

Det er blevet bedre nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.