Ni-ko-li-ne skriver:
hej søde helene....
øv, jeg har sgu ondt af jer!!! og jeg er også lidt sur på mig selv... jeg vidste godt at der kunne gå infektion i det eksem, det fortalte børnelæge os... men fordi det ikker er sket her, har jeg ikke tænkt over at det kunne være tilfældet hos Cassandra! undskyld..
hvor er det synd.... jeg tror måske der har været infektion i Nikolines under hagen... men det var ikke ret stort så jeg fik det i skak med noget desinficerende klorhexidin salve...
jeg håber det penicillin virker hurtigt så i kan få lidt ro med det eksem!
stort knus!!
Tak, det er også et HELVEDE lige nu. Hun skriger til hun næsten ikk kan trække vejret når hun skal vaskes og smøres.
Det er helt ok, det er jo ikk alt man tænker på, selvom ens eget barn har det.
Jeg har lært noget nu og er blevet meget klogere.
f.eks IKKE at smørre med a-derma på hud med rifter eller sår, det svier.
Håber selv det snart går væk, det ser lidt bedre ud på den ene hånd.
Jeg tænkte på om du måske havde en god ide til:
hvis du kigger på billedet 1( det røde på håndleddet ned ved sengen) og såret på billedet 9. Det er det hun kløede hul på i morges og lige nu ligner det et stor "brandsår", væsker, er ømt og det er min. 1-2 hudlag ned. Vi må dårlg nok kigge på det. Men hvad går jeg så hun ikk klø i det i nat eller senere når der kommer sår på. For vi har prøvet med gazekompres og tubegaze kommet om armen, så hun ikk kan klø, men det sætter sig fast på såret AV, ved godt det skal ha luft, men jeg har valgtet ingen luft eller scenen fra i morges om igen og det heler det jo heller ikk af.
Anmeld