SHIT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] Jeg har nu fået bekræftet, at jeg er den værste snolderøv nord for Ækvator, ikke den mest flatterende titel :'( Men....... hjemme i mit skab står der ansigtsrens, cremer, ny pudder, ny conceiler og ny mascara PLUS jeg var i den 7. himmel hele dagen i går efter den dejligste ansigsbehandling nogensinde :P Jeg har altid haft problemer med min hud, og for første gang nogensinde har jeg nærmest perfekt hud :)) (til den beskedne pris af 2250 kr. som der stod på bon´en 8() (H) fra ødselheimeren Tina, der på det økonomiske plan INGEN ligheder har med jyder, selvom jeg er halvjyde ;)[/citat] Nej sgu, du er ikke den enste. Jeg kunne også godt finde på det, og så ville jeg bare NYDE de cremer helt vildt. Min kæreste har bare rejst meget, så alle cremer og dufte osv., har aldrig været brugt op, inden der er blevet fyldt op igen. Nu har han imidlertid fået nyt job, så hvem ved om det bliver [k]mig[/k] som næste gang må ud at spendere, når lagrene er brugt op... :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Pia.

VIIIILDT mange penge, men skønt skønt skønt....

dejlige at bruge penge på sig selv, det er ikke for tit man gør det vel...

Knus Pia, som fik en masse penge og gavekort i fødselsdagsgave og derfor har købt nyt tøj for mange 1000 kroner, så jeg ved hvor skønt det er.... :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.