SHIT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. juni 2008

Doktor Doolittle

jeg kom til at bruge 2500 kr. hos kosmetologen, manglede ALT til min hud 8( Har med vilje brugt gamle dåser op på det sidste, fordi jeg havde så mange rester. Men... 2500 kr. UHHHH så mange penge tror jeg aldrig før jeg har brugt på een gang på cremer osv. :'( Andre end mig med ekstravagante vaner (? (H) fra Tina (because I am worth it :P)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Honningblomst

Det ville jeg ALDRIG bruge på sådan noget...men det er jo heller ikke nødvendigt, synes jeg...
Men dejligt at gøre noget for sig selv...nok bare på andre områder jeg gør det.
Knus Eva..

Anmeld

24. juni 2008

Stumpen

Jeg må sige som Eva, jeg kunne aldrig finde på at bruge så mange penge på cremer osv.. Bruger ikke andet creme end solcreme..
Men luk mig ind i en boghandel eller panduro og jeg kunne bruge bunker af penge på at forkæle mig selv på den måde ;)
(H) Anja..

Anmeld

24. juni 2008

Doktor Doolittle

KOM NU piger, hvor er jeres søstersolidaritet (?)
Det er rigeligt for mig at jeg også skal indrømme overfor M at jeg har ødslet sådan i dag :P
(H) fra Tina

Anmeld

24. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Doktor Doolittle skriver:

KOM NU piger, hvor er jeres søstersolidaritet (?)
Det er rigeligt for mig at jeg også skal indrømme overfor M at jeg har ødslet sådan i dag :P
(H) fra Tina

Jeg er på din side :)) :)) Jeg ville ønske jeg havde 2500 jeg kunne bruge på cremer, men jeg har kun 2500 at leve for en hel måned :S You go girl :P Men når jeg engang er færdig på su og får et job, ja så er det også en luksus jeg ser frem til

(H)

Anmeld

24. juni 2008

heimchen

ello'... :D dog ikke 2500 - men nok omkring de 1000kr lige her i sidste uge, på John Masters Organics produkter (økologiske!!), de er da for skønne.. try them! er blevet helt afhængig.

Anmeld

24. juni 2008

MorCamilla

Jeg må sige at jeg aldrig har brugt så mange penge på cremer og hud produkter på en gang.. Men har igennem mit liv brugt mange penge på det... :$

Anmeld

25. juni 2008

rlyn

FØJ FOR POKKER... Det er sq mange penge 8(
Så mange penge har jeg aldrig brugt på pleje til mig selv - men når det er sagt...så glæder jeg mig til når jeg er færdig med studierne og kan tillade mig det ind imellem :D
Kan sq godt forstå du har nydt det :D

Anmeld

25. juni 2008

lonemus

Hmm nej, sorry..jeg kunne altså ikke finde på at bruge så mange penge på cremer!
Når jeg har været til kosmetolog inkl. cremer, har jeg max. brugt 800.- kr.

Jeg er selv for nærig til at give 1000.- kr for en tur til frisøren..syntes det er aaaalt for mange penge. Jeg bliver som regel bare klippet, mens jeg selv farver det - hvilket kun sker om vinteren, da solen gør mit hår to-farvet her om sommeren.

Lone

Anmeld

25. juni 2008

Doktor Doolittle

Jeg har nu fået bekræftet, at jeg er den værste snolderøv nord for Ækvator, ikke den mest flatterende titel :'( Men....... hjemme i mit skab står der ansigtsrens, cremer, ny pudder, ny conceiler og ny mascara PLUS jeg var i den 7. himmel hele dagen i går efter den dejligste ansigsbehandling nogensinde :P Jeg har altid haft problemer med min hud, og for første gang nogensinde har jeg nærmest perfekt hud :)) (til den beskedne pris af 2250 kr. som der stod på bon´en 8() (H) fra ødselheimeren Tina, der på det økonomiske plan INGEN ligheder har med jyder, selvom jeg er halvjyde ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.