Jeg startede den jo selv, så må jeg jo også skrive.
Herhjemme går vi og glæder og til det bliver d. 19 Juli og vi skal til Randers i 1 uge og besøge Susanne og Emil. Ellers grundet eksem og det har vi ferie til uge 32.
Cassandra er en rigtig ligge ballademager for tiden, total trodsalder. Hendes eksem er allerede blevet rigtig flot på hænderne/armene, hendes ben er stadigvæk røde, men har ikk sår på. Hun er blevet van til at vi vasker hende i "sæbe" og smørre hende. Så ikk mere skrig og skrål. Hun er også blevet klippet og det hjælp så meget på at hun ikk klør i hovedet mere.
Hun snakker mere og mere og det er bare så sødt at se på. Hun tager f.eks min telefon og siger mor billede, så vil hun se diashow på min telefon. Hun siger også Mama(mormor) og hvorfor det er lige det ord ved jeg ikk, men sødt lyder det. Hun er begyndt at ville på wc og siger nogen gange ad, så ha hun skidt. Hun stopper også hånden i lommen på kjolen, altså hvis der er en.
Cassandra bliver 2 år d. 3 aug og den dag tager vi i zoo, d. 6 aug bliver hendes og min (7 aug) fødselsdag holdt sammen. Vi tænkte på at tage i bonbonland (minus Julius) d. 7 aug, et tilbud der er hvor jeg bor, 180kr pr. voksen at komme med og børn under 90cm gratis, Cassandra er 87cm høj.
Julius vokser og vokser. Han er nu 61.5 cm og 6 kg. Han spiser flot og meget, er så småt begyndt på grød. Han vil også gerne holde sin flaske selv nogen gange. Han sover bedre og bedre, om natten, gerne fra 21-max 4- 7. Han vil gerne være med på det hele, så han SKAL sidde op i liften når vi går og når vi putter stofbleen ned for at han ikk skal ha solen i øjnene, brokker han sig højlydt.
Vi var forbi ABC( det forsøg) han er med i, og han er IKK blevet smittet af sin søster. Det smitter ikk når det er under behandling og man skal ha "hul" i huden for at blive smittet, risikone for at han bliver smittet er meget lille. Jeg fik også afvide at hvis vi bruger for over 347 kr om mdr på ting til ungerne grundet eksem, kan vi snakke med kommunen og får hjælp til det. Det gælder medicin, beklædning, transport, vask og cremer. Bare se denne mdr, vi har endtil nu brugt 530kr, og vi skal nok bruge 517 mere og det er kun på 2 cremer og solcreme. Vi skal bare ha bonnerne, og jeg selvfølgelig kun på de 270kr af de 530. Bare se vi har vasket 6 vaske i mandags og 6 i lørsdag, grund hendes eksem.
Vi prøver at hygge os herhjemme nu hvor Cassandra skal være så længe hjemme. Så lørdag var vi nede og fodre ænder, og det gør vi også i morgen, vi tager også forbi vuggestuen og henter regntøj og andre småting der skal bruges når hun er hjemme de næste 4 uger