Herhjemme går den lidt på sangen :
"Når min far kommer hjem, så er min mor lige gået....."
Vi arbejder rigtig meget på skift af hinanden for tiden, Kenneth og jeg.
Men det gode ved dét er jo så, at der altid er én af os, som har fri og er hos børnene. Det er den frihed det giver mig, at have et afløser-job - at jeg selv kan vælge til og fra af de vagter, som jeg får tilbudt, så det altid kan passes ind med Kenneths job og vores familie-liv 
Pr. 1 september er jeg optaget på studie til sosu-hjælper.
Begge pigerne trives godt.
Men døjer selvfølgelig, ligesom alle andre, en smule med varmen...
Celina har fået kind tænder. Det var dém, som næsten var ved at "tage livet af hende". Men nu er to af de fire "takker" på hjørnetænderne kommet ud. Hun er stadig lidt plaget af det, men ikke så meget som tidligere.
Hun har været så plaget af det, at det har påvirket søvnen og spise, hun har været ked af det og pillet rundt i sin mund med fingrene, haft rød numse og feber, osv... Det er bare ikke sjovt!
Celina er hverken blevet bidt eller kradset henne i vuggestuen siden ....det er vel omtrent 4 ugers tid efterhånden

Til gengæld har Bianca så bidt et barn i torsdags .....og fredag bed samme barn så Bianca i armen (så står den vist 1-1) 
Jeg er bare ked af at høre, at Bianca nu også har bidt et andet barn.
Hun har ellers ALDRIG før gjort den slags (højst puffet andre væk fra sig), og hun VED godt, at sådan noget gør man bare ikke!!! .....men jeg tror at det "smitter".
Hun bed min i tøjet (hvilket jo ikke gør ondt), og jeg skældte hende selvfølgelig ud, fordi man ALDRIG med sætte tænderne i hverken tøjet eller huden! Hun græd og viste tydeligtvis godt, at det var helt forkert.
Lidt senere, i sjov og mens hun grinte, lænte hun sig henover mig og havde munden mod min arm - hun bed ikke, men jeg trak alligevel lidt forskrækket armen til mig, fordi jeg lige kort frygtede, at hun ville sætte tænderne i ....ØV!! Jeg fortalte hende også, at jeg blev forskrækket, når hun havde munden mod min arm, fordi man jo ikke må bide, og man godt kan blive lidt forskrækket...
Men forhåbentlgt var det også kun et enkeltstående tilfælde!!!! Både at hun bed en anden, og at hun selv blev bidt!
Men Bianca kan, modsat Celina, jo godt "sladre", og hun gav mig faktisk et navn på, hvem der havde gjort det. Ikke at jeg kan bruge det til ret meget. Men så ved jeg da det, og kan måske vide, om det er samme barn der gør det, hvis det er noget, som gentager sig - hvilket jeg IKKE håber!
Om knap tre uger har jeg fødselsdag. Så skal vi have familie-besøg.
Vi har ferie i uge 29.
Og den 26 Juli tager vi i Tivoli Friheden for at se Pjerrot, og også høre "Sigurd" give børne-koncert
Vi skal nok også en tur i Givskud Zoo eller Ree-Park eller lignende sted, hvor vi kan komme ud og se på en masse forskellige sjove dyr.
I uge 32 skal pigerne på 4 dages ferie hos mormor.
Og i uge 33 skal Kenneth, pigerne og jeg en uge i sommerhus i Grønhøj (nær Løkken)
Så det er sådan lidt sådan, som det ser ud herhjemme hos os lige nu, og i den kommende tid 
OG !
Nu er der kun 6 dage til NS-træf. DET glæder jeg mig altså også bare til!!