JustAnotherName skriver:
Jeg er målløs!!!
Dybt forarget!!! 
Håber det lykkes for dig, at trænge igennem til medierne med det.
Om ikke kun for jeres egen, så for alle mulige andres skyld også.
Det hører bare ingen steder hjemme, at behandle folk sådan, uanset køn, alder og baggrund. Sikke en klam måde, at sætte sig over andre på.
Og det med dildoen, dét er da simpelthen under lavmålet.
Ja, man burde vel bare ryste det af sig, ryste på hovedet, og tænke at det er nogle sølle mennesker der gør den slags, som simpelthen må kede sig for meget, siden de har så travlt med at blande sig i andres liv.
Men jeg kan godt forstå at sådan et "hint" ikke bare er til at se gennem fingre med. Det er DIT PRIVATE LIV, og det er da sårende, at andre tillader sig at have en mening (fred være med deres mening, hvis de bare holdte den for sig SELV - Hver mand passer sit!) ....og har et behov for at synliggøre deres mening på sådan en lav måde.
Øv søde. Hverken Du eller Abdi kan være tjent med den racisme.
Det er jeg ked af at høre, at I oplever (og åbenbart i flere situationer)
Jeg håber virkelig for Jer, at det lykkes Jer, at komme afsted på ferie.
KNUS 
Ja jeg er også god til bare at være kold overfor folks bemærkninger, men nogen gange knækker filmen hos mig, og jeg bliver så vred..
Folk må gerne ha deres egen mening/holdning, men ja kunne de så ikke bare holde den for dem selv.. Jeg kan godt lid at diskutere om de forskellige kulturer osv. Men når der begynder at komme trusler og dildoer flyvende, så stopper legen - så er de gået over min grænse og får kamp til stregen 
Mit ønske er et dk, hvor vi alle smiler og er glade selvom naboen er sort eller gul)
og ja vi har oplevet meget, desværre. Håber hver gang vi har haft en "oplevelse" at nu må det være slut... men nej åbenbart ikke..
Og JAAAA vi skal bare på ferie