tuder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

mama09

Abdi er over i københavn for at hente visum til vores ferie til tyrkiet her d. 24 - han var også derover for 2 uger siden, men blev afvist og skulle komme tilbage senere.

Så han kom idag, og de afviser ham fandme igen, og siger han skal kom igen d. 21 (vi skal rejse d. 24!!) Han siger de er så modbydelige på ambassaden, den tyrkiske..

Hvis der kommer tyrker derind kommer de første i køen og han skulle vente længere.. Der var en sort kvinde i køen, og hun fortalte hun havde prøvet at få visum i 2 mdr nu, og hun skulle rejse på mandag, hun bliver afvist af dem igen og får et tlf nummer af dem til en hun måske kan sælge sin rejse til.. hvor er de modbydelige!!!

Så blev det abdis tur, han får afvide han kan kom en anden dag - han spørger hvad med mandag? svaret er "nej og hvis du kommer der bliver du afvist igen"!! så nu er han på vej hjem igen til Aalborg - kæft det er groft.. Han siger de er unfair og lader dem der ikke er tyrker stå udenfor imens de andre må komme ind og sidde..

Vi kommer ikke afsted, pis - tør ikke ta chancen 3 dage før vi skal afsted!! Nogen der kender reglerne for afbuds forsikringen (som vi har)?? kan intet finde på tyrkiet eksperten jeg forstår..

ARGHHHHHHHHHHH!! Jeg vil gå til medierne med det NU HJÆLP??

Nå ja endnu en historie : jeg går ud på vores altan idag, hvad ligger der så? EN SORT KÆMPE DILDO , er så skræmt og sur over folks sorte humor, der er tusindvis af altaner omkring os, men abdi er den enste sort her i blokken - tilfældigt den er landet på vores altan? øhh nej.. KÆFT HVOR ER JEG TRÆT AF DET HELE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Ranarupta

Helt ærligt! Hvad fanden er det for noget svineri?!
Jeg kan godt mærke, at jeg bliver ekstremt harm over det og kan kun forestille mig, hvor vred og ked af det, I begge må være.

Og hvad sker der lige for dét med dildoen?!
Folk er simpelthen mindre bemidlede på øverste etage nogle gange!

Jeg kender desværre ikke til afbudsforsikringer, men et kram... det skal I ha'!

Anmeld

2. juli 2010

Bondepigen

Trinehw skriver:

Abdi er over i københavn for at hente visum til vores ferie til tyrkiet her d. 24 - han var også derover for 2 uger siden, men blev afvist og skulle komme tilbage senere.

Så han kom idag, og de afviser ham fandme igen, og siger han skal kom igen d. 21 (vi skal rejse d. 24!!) Han siger de er så modbydelige på ambassaden, den tyrkiske..

Hvis der kommer tyrker derind kommer de første i køen og han skulle vente længere.. Der var en sort kvinde i køen, og hun fortalte hun havde prøvet at få visum i 2 mdr nu, og hun skulle rejse på mandag, hun bliver afvist af dem igen og får et tlf nummer af dem til en hun måske kan sælge sin rejse til.. hvor er de modbydelige!!!

Så blev det abdis tur, han får afvide han kan kom en anden dag - han spørger hvad med mandag? svaret er "nej og hvis du kommer der bliver du afvist igen"!! så nu er han på vej hjem igen til Aalborg - kæft det er groft.. Han siger de er unfair og lader dem der ikke er tyrker stå udenfor imens de andre må komme ind og sidde..

Vi kommer ikke afsted, pis - tør ikke ta chancen 3 dage før vi skal afsted!! Nogen der kender reglerne for afbuds forsikringen (som vi har)?? kan intet finde på tyrkiet eksperten jeg forstår..

ARGHHHHHHHHHHH!! Jeg vil gå til medierne med det NU HJÆLP??

Nå ja endnu en historie : jeg går ud på vores altan idag, hvad ligger der så? EN SORT KÆMPE DILDO , er så skræmt og sur over folks sorte humor, der er tusindvis af altaner omkring os, men abdi er den enste sort her i blokken - tilfældigt den er landet på vores altan? øhh nej.. KÆFT HVOR ER JEG TRÆT AF DET HELE!

De er da virkelig nogle røvhuller på den tyrkiske ambassade!!! Det er bare noget svineri, og synes helt klart I skal gå til medierne, hvis I orker, for det er bare ikke i orden!!!

Og dem der har smidt dildoen, de fortjener slet ikke din harme, for det er det de er ude efter...sådan nogle FJOLSER... De må jo VIRKELIGT kede sig, når det kan more dem!!!

SUK, hvor findes der dog mange tåber!

P.S. Kender desværre heller ikke noget til afbudsforsikring...

Anmeld

2. juli 2010

Skouboe

Hvor ER det bare strengt... 

Anmeld

2. juli 2010

mama09

bondepigen skriver:

De er da virkelig nogle røvhuller på den tyrkiske ambassade!!! Det er bare noget svineri, og synes helt klart I skal gå til medierne, hvis I orker, for det er bare ikke i orden!!!

Og dem der har smidt dildoen, de fortjener slet ikke din harme, for det er det de er ude efter...sådan nogle FJOLSER... De må jo VIRKELIGT kede sig, når det kan more dem!!!

SUK, hvor findes der dog mange tåber!

P.S. Kender desværre heller ikke noget til afbudsforsikring...

jamen kan ikke lad vær med at fortælle med hensyn til den dildo, for håber nogen får dårlig smag i munden, for de er godt nok sunket, taber!

Tro mig har kræfter til medierne, fandme ikke fair.. Men har lige fundet ud af man kan ta chancen og ta til tyrkiet og få visum der.. så tror vi gør det.. Men min mama og jeg skriver pt rundt til alle medier, og "truer" ambassaden med medierne.. håber det lykkes

Anmeld

2. juli 2010

mama09

Skouboe skriver:

Hvor ER det bare strengt... 

helt vildt. burde ikke være lovligt at være sådan overfor folk føj!

Anmeld

2. juli 2010

Bondepigen

Trinehw skriver:

jamen kan ikke lad vær med at fortælle med hensyn til den dildo, for håber nogen får dårlig smag i munden, for de er godt nok sunket, taber!

Tro mig har kræfter til medierne, fandme ikke fair.. Men har lige fundet ud af man kan ta chancen og ta til tyrkiet og få visum der.. så tror vi gør det.. Men min mama og jeg skriver pt rundt til alle medier, og "truer" ambassaden med medierne.. håber det lykkes

Krydser fingre for jer! Håber det lykkes!!!

Anmeld

2. juli 2010

mama09

Ranarupta skriver:

Helt ærligt! Hvad fanden er det for noget svineri?!
Jeg kan godt mærke, at jeg bliver ekstremt harm over det og kan kun forestille mig, hvor vred og ked af det, I begge må være.

Og hvad sker der lige for dét med dildoen?!
Folk er simpelthen mindre bemidlede på øverste etage nogle gange!

Jeg kender desværre ikke til afbudsforsikringer, men et kram... det skal I ha'!

Ja jeg har bare ondt i maven, og tuder.. Min mand er sgu ikke straffet, fuldstændig DANSK, han har mig og et barn - familie, været her siden han var ca. 4 år! Han skal til dansk statborgertesten til dec, heldigvis... så skal vi ikke igennem dette mere..

men føj da jeg væmmes ved de mennesker der sidder ved ambasaden der tror de har magt og ødelægger vores ferie, vi bestilte i januar..

Ja er også træt af den racisme vi får af mærke hele tiden, håber altid folk bliver klogere, men nej der er og vil altid være røvhuller..

tak..

Anmeld

2. juli 2010

mama09

bondepigen skriver:

Krydser fingre for jer! Håber det lykkes!!!

Tak

Anmeld

2. juli 2010

JustAnotherName

Jeg er målløs!!!   Dybt forarget!!! 

Håber det lykkes for dig, at trænge igennem til medierne med det.
Om ikke kun for jeres egen, så for alle mulige andres skyld også.
Det hører bare ingen steder hjemme, at behandle folk sådan, uanset køn, alder og baggrund. Sikke en klam måde, at sætte sig over andre på.

Og det med dildoen, dét er da simpelthen under lavmålet.
Ja, man burde vel bare ryste det af sig, ryste på hovedet, og tænke at det er nogle sølle mennesker der gør den slags, som simpelthen må kede sig for meget, siden de har så travlt med at blande sig i andres liv.
Men jeg kan godt forstå at sådan et "hint" ikke bare er til at se gennem fingre med. Det er DIT PRIVATE LIV, og det er da sårende, at andre tillader sig at have en mening (fred være med deres mening, hvis de bare holdte den for sig SELV - Hver mand passer sit!) ....og har et behov for at synliggøre deres mening på sådan en lav måde.

Øv søde. Hverken Du eller Abdi kan være tjent med den racisme.
Det er jeg ked af at høre, at I oplever (og åbenbart i flere situationer)

Jeg håber virkelig for Jer, at det lykkes Jer, at komme afsted på ferie.

KNUS 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.