hvad har du altid i køkkenskabene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

CS

oliven olie, balsamico (mørk og lys), bulgur og couscous, græskarkerner honning + masser af pukkathe... og alt det andet som d´damer har skrevet  og chokolade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

FrkT

Puhhh... altså selvfølgelig render vi tør i ny og næ, og når vi så gør, så kan vi blive helt chokerede; "arj, har vi ikke mere puré?".. hehe.

Men som regel har vi altid:

Mel, sukker, groft salt, peberkorn, masser af krydderier, vanillesukker, natron, bagepulver, frugtfarve, rasp, tomatpuré, flåede/hakkede tomater, kidney bønner, kakaopulver (både til at blande op i mælk og det stærke uden sukker til at bage med), parboiled & vilde ris-mix, basmatiris, spaghetti, suppehorn, dåsemad til dyrene (får de blandet i deres tørfoder 1 gang om dagen), syltekaos (syltede rødbeder, agurker, asier, græskar, rødkål, grønne tomater), tvebakker, kammerjunker, havregryn, rosiner, øllebrødspulver, oliven (jeg hader oliven, men Jens elsker dem), jalepenos, tortilla-wraps, tacoskaller, marmelade.... tror ca. det var det.

Anmeld

2. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ved ik om de er blevet nævnt, men her er lidt af det spiselige. Dåsemajs, pizzamel, kartoffelmel (skide godt i husholdningen også) marmalade, sirup, honning, okse, hønse og grøntsags fond, evt. andefond. Rødvin, hvidvin, avokadoolie, soya sauce, fuldkorns: nudler, pasta, pastaplader. Nødder, rosiner, cacao, og frugt!

Alle krydderier som der kan tænkes. Hele og stødte. Hjemmelavet peberblanding, rørukker, og evt. tørret frugt.

Anmeld

3. juli 2010

Mira0911

Altid mel, sukker, havregryn, salt og kulør...

Anmeld

3. juli 2010

NoName

Jeg har ikke så meget i mine køkkenskabe, men i mit viktualierum hold da op...

Ris, pasta i alle afskygninger, mel, sukker, mornay sovs, rødvinssovs, ketchup, remu, mayo, rød og hvid dressing, olivenolie, hakkede tomater på dåse, champinon på glas, løg, hvidløg, kulør, majs på dåse, ½ færdige retter på glas (uncle bens), bom, chips, dip mix, juice, øl, sodavand, toiletpapir, køkkenrulle, ekstra krydderier (så jeg aldrig mangler), crüsli, havregryn, ymerdrys, lige om straks bliver der også fyldt bleer ind, rosiner, cocktailpølser på dåse, småkager, vatpinde, shampoo, balsam, bodyshampoo, deo til os begge, barbergel, blade til hans skraber, bodylotion, tandpasta, opvaskesæbe, div ajax rengøring, wc rens, staniol, bagepapir, fryseposer, opvaskertabs, salt til opvasker, micro popcorn, cacao til vand, makrel i tomat, torskerogn, kippers...

jeg tror det var det... hold da op den liste blev lang... men jeg er sååå glad for det rum...

Majken 36+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.