Hvor er i snu herinde - TAK :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

mama09

msax skriver:

Selv tak søde... Ovenpå sådan en omgang har man fortjent lidt godter (og ja, hvad har du fået af os ? vi vil se billeder ).

Alt det bedste til dig og lillepigen.

SMIL fra Mette 35+2

hehe har en lorte dag/aften - billeder skal der nok komme Latifa fik en masse lækkert tøj og bamse.. og mor her et lækkert ur..

I er sgu dejlige TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

mama09

Vinker skriver:

Dejligt at høre at du blev så glad og overrasket  I fortjente virkelig at få en hilsen!

Ja jeg venter også spændt på at høre og se hvad I har fået - og ikke mindst til at høre hvordan det går med din dejlige datter?

Tak - hun er fresh igen, vi skal til flere undersøgelser på mandag eller ja vi skal forhåbenlig ha det afsluttet der og få afvide hun er helt frisk igen

Skal nok sætte billeder ind, tak

Anmeld

2. juli 2010

mama09

Karo skriver:

Det var da så lidt

nej det var ikke det var stort, tak

Anmeld

2. juli 2010

mama09

Metchen skriver:

Jeg tror vi alle var ret enige om at I fortjente noget til at muntre jer op efter den forfærdelige oplevelse I havde.

Jeg er også nysgerrig efter at høre hvad der blev købt til jer?

10000 tak betyder meget Der skal nok komme lidt billeder af ddet lækre tøj, bamse og ur - tak

Anmeld

2. juli 2010

mama09

sarahb skriver:

I fortjener det så meget søde skatter...

Er glad for du blev så glad, det varmer

Tak  baby girl, ja blev da helt rørt

Anmeld

2. juli 2010

mama09

Tjuhl skriver:

I fortjener uden tvivl lidt hygge efter den omgang I har været igennem

og det betyder så meget at det var fra jer herinde

Anmeld

2. juli 2010

mama09

michella80 skriver:

Det var så lidt! Det varmer så meget at få lidt forkælelse og mærke at der er nogen der tænker på en. Og det har vi gjort. MEGET!!! Håber I er ved at komme ovenpå hjemme hos jer...Er du ved at have fået ro på alle de grimme følelser indeni dig?

<Tak betyder mega meget for mig - ja jeg er ved at få styr på det, har fået snakket med min egen læge om det og andre, det hjalp at få luft - nu stresser jeg bare over abdis visum.. har lavet et indlæg om det..

Anmeld

2. juli 2010

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

Hehe tak fik jo en pakke igår, kunne sgu ikke gætte hvad det var, mente da bestemt ikke, jeg havde købt noget på nettet fornylig...

MEN så er det jo fra JER - I er sgu SKØNNE - det er da FANTASTISK at kende jer (nogen har jeg set, andre ikke - men vi holder sammen  ligemeget hvad- smukt)!

Begyndte at tude da jeg læste brevet og åbnede gaverne - så sødt.....Vi har ikke fået noget af andre, imens vi var indlagt eller bagefter.. Så det rammer mig lige i hjertet.. DET VARMER Tak tøser og børn...

Sætter virkelig stor pris på gaven og JER, ved slet ikke hvordan jeg skal bevise hvor meget det betyder og hvordan jeg skal sige tak..

MEN TAKI har alle en plads i mit hjerte , er aldrig blevet overrasket på den måde før, så er helt PAF

Trine

øhh ja og jeg har da også vundet en konkurrence herinde idag wuhuuuu første gang jeg vinder

Dejligt at I blev glade for det, sveske :)

-Og sørme godt din mutti kunne holde mund vedr det

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal mht. Abdi og den dildo, er fuldstændig mundlam. (Tro det eller la´være)

Kramme til dig og smukkedukke.

Anmeld

2. juli 2010

Skouboe

Dejligt at det bragte glæde

Anmeld

2. juli 2010

mama09

malucca09 skriver:

Dejligt at I blev glade for det, sveske

-Og sørme godt din mutti kunne holde mund vedr det

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal mht. Abdi og den dildo, er fuldstændig mundlam. (Tro det eller la´være)

Kramme til dig og smukkedukke.

ha ha troede ikke du kunne blive mundlam..

Jamen mor har godt nok gået og spurgt de sidste dage om jeg havde snakket  med dig?? Jeg sagde nej hvorfor? hun sagde bare nysgeri, hun havde jo skrevet du altid kunne ringe og snakke

Og da jeg så ringede og sagde jeg havde fået en pakke flækkede hun af grin.. så det har været svært for hende, men hun klarede den og jeg fattede intet

OG TAK SUKKERMUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.