Hvor er i snu herinde - TAK :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

mama09

Hehe tak fik jo en pakke igår, kunne sgu ikke gætte hvad det var, mente da bestemt ikke, jeg havde købt noget på nettet fornylig...

MEN så er det jo fra JER - I er sgu SKØNNE - det er da FANTASTISK at kende jer (nogen har jeg set, andre ikke - men vi holder sammen  ligemeget hvad- smukt)!

Begyndte at tude da jeg læste brevet og åbnede gaverne - så sødt.....Vi har ikke fået noget af andre, imens vi var indlagt eller bagefter.. Så det rammer mig lige i hjertet.. DET VARMER Tak tøser og børn...

Sætter virkelig stor pris på gaven og JER, ved slet ikke hvordan jeg skal bevise hvor meget det betyder og hvordan jeg skal sige tak..

MEN TAKI har alle en plads i mit hjerte , er aldrig blevet overrasket på den måde før, så er helt PAF

Trine

øhh ja og jeg har da også vundet en konkurrence herinde idag wuhuuuu første gang jeg vinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

anna-jonas

Var så lidt trine.................i har fortjent lidt forkælelse efter den omgang i har været igennem. Hvad fik i forresten??

Utroligt, at ens familie eller venner ikke tænker på, at en lille ting kan muntre en op, i en svær tid. Vi havde samme "problem" sidste sommer da Ida var indlagt.................men der fik jeg jo så blomster og chokolade fra de smukke og dejlige NS-piger.

Hvordan går det med prinsesse Latifa??

Anmeld

2. juli 2010

msax

MEN så er det jo fra JER - I er sgu SKØNNE - det er da FANTASTISK at kende jer (nogen har jeg set, andre ikke - men vi holder sammen  ligemeget hvad- smukt)!

Begyndte at tude da jeg læste brevet og åbnede gaverne - så sødt.....Vi har ikke fået noget af andre, imens vi var indlagt eller bagefter.. Så det rammer mig lige i hjertet.. DET VARMER Tak tøser og børn...

Selv tak søde... Ovenpå sådan en omgang har man fortjent lidt godter (og ja, hvad har du fået af os ? vi vil se billeder ).

Alt det bedste til dig og lillepigen.

SMIL fra Mette 35+2

Anmeld

2. juli 2010

Vinker

Trinehw skriver:

Hehe tak fik jo en pakke igår, kunne sgu ikke gætte hvad det var, mente da bestemt ikke, jeg havde købt noget på nettet fornylig...

Sætter virkelig stor pris på gaven og JER, ved slet ikke hvordan jeg skal bevise hvor meget det betyder og hvordan jeg skal sige tak..

MEN TAKI har alle en plads i mit hjerte , er aldrig blevet overrasket på den måde før, så er helt PAF

Trine

øhh ja og jeg har da også vundet en konkurrence herinde idag wuhuuuu første gang jeg vinder

Dejligt at høre at du blev så glad og overrasket  I fortjente virkelig at få en hilsen!

Ja jeg venter også spændt på at høre og se hvad I har fået - og ikke mindst til at høre hvordan det går med din dejlige datter?

Anmeld

2. juli 2010

Karo

Det var da så lidt

Anmeld

2. juli 2010

ooo

Jeg tror vi alle var ret enige om at I fortjente noget til at muntre jer op efter den forfærdelige oplevelse I havde.

Jeg er også nysgerrig efter at høre hvad der blev købt til jer?

Anmeld

2. juli 2010

sarahb

I fortjener det så meget søde skatter...

Er glad for du blev så glad, det varmer

Anmeld

2. juli 2010

oo

I fortjener uden tvivl lidt hygge efter den omgang I har været igennem

Anmeld

2. juli 2010

Barbamama

Det var så lidt! Det varmer så meget at få lidt forkælelse og mærke at der er nogen der tænker på en. Og det har vi gjort. MEGET!!! Håber I er ved at komme ovenpå hjemme hos jer...Er du ved at have fået ro på alle de grimme følelser indeni dig?

Anmeld

2. juli 2010

mama09

Anna-jonas skriver:

Var så lidt trine.................i har fortjent lidt forkælelse efter den omgang i har været igennem. Hvad fik i forresten??

Utroligt, at ens familie eller venner ikke tænker på, at en lille ting kan muntre en op, i en svær tid. Vi havde samme "problem" sidste sommer da Ida var indlagt.................men der fik jeg jo så blomster og chokolade fra de smukke og dejlige NS-piger.

Hvordan går det med prinsesse Latifa??

Ja lækkert at vide nogen tænker på os nu når andre ikke gør

Hun har det super igen - hyper frisk og dejlig TAK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.