Hjælp med hundenavne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

LAURAS MOR skriver:

Så er det da bare ekstra skønt at du kan li det.. jeg er selv pædagogstuderende og elsker det.. skal i praktik her til aug

jups det skal jeg.. bliver GOOOOOODT at komme igang igen.... hva sem går du på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Trolde_mor

LN_ mor skriver:

Du kan gå ind og se på pigenavne - da jeg kiggede på navne til vores dreng (vidste ikke køb på daværende tidspunkt) syntes jeg der var en del navne der slet ikke passede til små piger, men er super skønne til hunde.

Kan lige se om jeg kan finde nogle af dem

Her er lidt fra navnelisten, ved godt nogle af dem er meget almindeligt til mennesker men ja, kan jo ske der er nogle du kan li' ellers kan du i hvert fald se at det er muligt at finde hundenavn ud fra navneliste hehe

Amy

Aya

Akita

Anuki

Casja

Chana (Sjana)

Chanti

Cheri

Chia (Sjia)

Cita (Sita)

Daisy

De er taget fra: http://www.familiestyrelsen.dk/navne/1/listevisning/?no_cache=1

Anmeld

1. juli 2010

Trolde_mor

LAURAS MOR skriver:

nåh ja det kunne man jo  tak for forslaget

Så lidt hehe.. man tænker nemlig ikke lige over at man kan bruge den..

Havde nemlig selv svært ved at finde navn til min hund og nu hedder han et navn som er en computerserver og som betyder tykke.. tsk tsk.. griner..

Hilsen Cisco's ejer

Anmeld

1. juli 2010

Guldet

LN_ mor skriver:

Her er lidt fra navnelisten, ved godt nogle af dem er meget almindeligt til mennesker men ja, kan jo ske der er nogle du kan li' ellers kan du i hvert fald se at det er muligt at finde hundenavn ud fra navneliste hehe

Amy

Aya

Akita

Anuki

Casja

Chana (Sjana)

Chanti

Cheri

Chia (Sjia)

Cita (Sita)

Daisy

De er taget fra: http://www.familiestyrelsen.dk/navne/1/listevisning/?no_cache=1

Hi hi ja det har du ret i .. synes også de er bedre som hundenavne. tak for forslagene..

Anmeld

1. juli 2010

Guldet

KatjaRenee skriver:

jups det skal jeg.. bliver GOOOOOODT at komme igang igen.... hva sem går du på..

Jeg er på 3 sem. hva med dig?

Anmeld

1. juli 2010

Guldet

LN_ mor skriver:

Så lidt hehe.. man tænker nemlig ikke lige over at man kan bruge den..

Havde nemlig selv svært ved at finde navn til min hund og nu hedder han et navn som er en computerserver og som betyder tykke.. tsk tsk.. griner..

Hilsen Cisco's ejer

hihi.. hvor godt og sødt navn din vovse har..

Anmeld

1. juli 2010

Trolde_mor

LAURAS MOR skriver:

hihi.. hvor godt og sødt navn din vovse har..

Hehe tak Kunne bare godt li' det, vidste ikke lige det var / betød alt muligt. Men når jeg fortæller hvad min hund hedder, fortæller det lidt om folk hehe..

Hvad de tænker når de hører hans navn. Min veninde f.eks. tænker på en italiensk sang der hedder "Cisco tomato" -> tykke tomat hehe

Anmeld

1. juli 2010

Trolde_mor

LAURAS MOR skriver:

Hi hi ja det har du ret i .. synes også de er bedre som hundenavne. tak for forslagene..

Hehe så lidt Men ja, der er mange som passer bedre til hund / hest..

Anmeld

1. juli 2010

Guldet

LN_ mor skriver:

Hehe tak Kunne bare godt li' det, vidste ikke lige det var / betød alt muligt. Men når jeg fortæller hvad min hund hedder, fortæller det lidt om folk hehe..

Hvad de tænker når de hører hans navn. Min veninde f.eks. tænker på en italiensk sang der hedder "Cisco tomato" -> tykke tomat hehe

kan godt li at navnene betyder noget.. Er helt vild med navnet Bella og det er hvis smuk på italiensk  Mon ik min lille hvalp ender med at hedde Bella

Anmeld

1. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

LAURAS MOR skriver:

Jeg er på 3 sem. hva med dig?

Jeg skal til at starte på 3 sem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.