Hjælp med hundenavne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

LAURAS MOR skriver:

Så er det da bare ekstra skønt at du kan li det.. jeg er selv pædagogstuderende og elsker det.. skal i praktik her til aug

jups det skal jeg.. bliver GOOOOOODT at komme igang igen.... hva sem går du på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Trolde_mor

LN_ mor skriver:

Du kan gå ind og se på pigenavne - da jeg kiggede på navne til vores dreng (vidste ikke køb på daværende tidspunkt) syntes jeg der var en del navne der slet ikke passede til små piger, men er super skønne til hunde.

Kan lige se om jeg kan finde nogle af dem

Her er lidt fra navnelisten, ved godt nogle af dem er meget almindeligt til mennesker men ja, kan jo ske der er nogle du kan li' ellers kan du i hvert fald se at det er muligt at finde hundenavn ud fra navneliste hehe

Amy

Aya

Akita

Anuki

Casja

Chana (Sjana)

Chanti

Cheri

Chia (Sjia)

Cita (Sita)

Daisy

De er taget fra: http://www.familiestyrelsen.dk/navne/1/listevisning/?no_cache=1

Anmeld

1. juli 2010

Trolde_mor

LAURAS MOR skriver:

nåh ja det kunne man jo  tak for forslaget

Så lidt hehe.. man tænker nemlig ikke lige over at man kan bruge den..

Havde nemlig selv svært ved at finde navn til min hund og nu hedder han et navn som er en computerserver og som betyder tykke.. tsk tsk.. griner..

Hilsen Cisco's ejer

Anmeld

1. juli 2010

Guldet

LN_ mor skriver:

Her er lidt fra navnelisten, ved godt nogle af dem er meget almindeligt til mennesker men ja, kan jo ske der er nogle du kan li' ellers kan du i hvert fald se at det er muligt at finde hundenavn ud fra navneliste hehe

Amy

Aya

Akita

Anuki

Casja

Chana (Sjana)

Chanti

Cheri

Chia (Sjia)

Cita (Sita)

Daisy

De er taget fra: http://www.familiestyrelsen.dk/navne/1/listevisning/?no_cache=1