Hjælp med hundenavne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

charlottekri

Perle

Molly

Fiona (kender en cocker spaniel der hedder det...)

zitta

bare lige et par forslag herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Trolde_mor

Du kan gå ind og se på pigenavne - da jeg kiggede på navne til vores dreng (vidste ikke køb på daværende tidspunkt) syntes jeg der var en del navne der slet ikke passede til små piger, men er super skønne til hunde.

Kan lige se om jeg kan finde nogle af dem

Anmeld

1. juli 2010

Guldet

charlottekri skriver:

Perle

Molly

Fiona (kender en cocker spaniel der hedder det...)

zitta

bare lige et par forslag herfra

altid godt med nogle forslag.. Molly er nu flot..

Anmeld

1. juli 2010

Guldet

LN_ mor skriver:

Du kan gå ind og se på pigenavne - da jeg kiggede på navne til vores dreng (vidste ikke køb på daværende tidspunkt) syntes jeg der var en del navne der slet ikke passede til små piger, men er super skønne til hunde.

Kan lige se om jeg kan finde nogle af dem

nåh ja det kunne man jo  tak for forslaget

Anmeld

1. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

LAURAS MOR skriver:

Donna er da også et fantastisk navn.. det kan jeg faktisk godt li

Er i kommet af med jeres hund, eller er den gået bort?

Hun fik heldigvis et nyt hjem - et godt hjem.. kom af med hende for 2 måneder siden... Vi havde hende i 3½ år... Grunden var tiden var MEGET KNAP... Manden arbejder fra 5:00-17:00 Ca. og nu starter jeg snart i praktik (skole) så hun skulle være alene mere eller mindre hele dagen og når vi kommer hjem ja så har vi to små børn.. så det skar i hjertet at skulle af med hende.. men vi var enige om hun skulle have et nyt hjem for hun er en sød og kærlig hund.. og de der har fået hende de er vilde med hende så vi tog det rette valg for hende.... Og det var for hendes skyld vi gjorde det.. hun bor hun hos nogle hvor der ingen hjemmeboende børn har og konen går hjemme, men børnebørne kommer tit og besøger så det er perfekt..

Og vi kan besøge hende....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2010

Guldet

KatjaRenee skriver:

Hun fik heldigvis et nyt hjem - et godt hjem.. kom af med hende for 2 måneder siden... Vi havde hende i 3½ år... Grunden var tiden var MEGET KNAP... Manden arbejder fra 5:00-17:00 Ca. og nu starter jeg snart i praktik (skole) så hun skulle være alene mere eller mindre hele dagen og når vi kommer hjem ja så har vi to små børn.. så det skar i hjertet at skulle af med hende.. men vi var enige om hun skulle have et nyt hjem for hun er en sød og kærlig hund.. og de der har fået hende de er vilde med hende så vi tog det rette valg for hende.... Og det var for hendes skyld vi gjorde det.. hun bor hun hos nogle hvor der ingen hjemmeboende børn har og konen går hjemme, men børnebørne kommer tit og besøger så det er perfekt..

Og vi kan besøge hende....

ih hvor ser den skøn ud! og i har helt sikkert gjort det bedste både for hende og jer selv.. Men self. er det så hårdt- man holder jo af de kære dyr.. Dejligt at den har det godt.. og det er da bare luksus at dens nye ejer går hjemme ved den hele tiden.. ! Kram til dig

Anmeld

1. juli 2010

LAURAS MOR skriver:

ih hvor ser den skøn ud! og i har helt sikkert gjort det bedste både for hende og jer selv.. Men self. er det så hårdt- man holder jo af de kære dyr.. Dejligt at den har det godt.. og det er da bare luksus at dens nye ejer går hjemme ved den hele tiden.. ! Kram til dig

Tark ja hun er skøn 

Ja det er en luksus for hende.... og min mand og jeg er enige om at når jeg er færdig med uddannelsen og børnene er noget større skal vi da have en vapse igen....... og håber den bliver lige så dejlig som Donse Bonse...

Anmeld

1. juli 2010

Guldet

KatjaRenee skriver:

Tark ja hun er skøn 

Ja det er en luksus for hende.... og min mand og jeg er enige om at når jeg er færdig med uddannelsen og børnene er noget større skal vi da have en vapse igen....... og håber den bliver lige så dejlig som Donse Bonse...

Ih hvor godt.. hvá uddannelse er du ved at tage?

Anmeld

1. juli 2010

LAURAS MOR skriver:

Ih hvor godt.. hvá uddannelse er du ved at tage?

Sprang bare på en uddannelse der var ledig (gad ikke mit lorte job) men blev heldigvis glad for det så jo jo mor her er ved at uddanne sig til PÆDAGOG

Anmeld

1. juli 2010

Guldet

KatjaRenee skriver:

Sprang bare på en uddannelse der var ledig (gad ikke mit lorte job) men blev heldigvis glad for det så jo jo mor her er ved at uddanne sig til PÆDAGOG

Så er det da bare ekstra skønt at du kan li det.. jeg er selv pædagogstuderende og elsker det.. skal i praktik her til aug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.