Spørgsmål omkring tøj til den lille..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

mor_sabina

Sjovt i siger fordi de er varme har i ikke brugt uld, en fra min mødregruppe brugte nemlig uld fordi det kunne holde ham tør når han svedte meget!? Ja men jeg ved ikke noget om uld, jeg har kun brugt de alm. og pakket ind efter vejret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Trolde_mor

Mor til David skriver:

Jeg har kun haft to til David; de blev købt til at han kunne have en på under sin dåbskjole (februar måned ) - og en til at skifte...

Han er et MEGET varmt barn, så der har ikke været behov for uldundertøj!

Vi havde også tænkt os at han skulle have en under dåbskjolen, der nok også bliver holdt i februar.

Brugte I en langærmet body?

Okay, så venter jeg bare med at købe yderligere. Tænker også at vi jo har slee bee osv. til ham, så han skal nok kunne holde varmen..

Anmeld

1. juli 2010

LinLin

mor_sabina skriver:

Sjovt i siger fordi de er varme har i ikke brugt uld, en fra min mødregruppe brugte nemlig uld fordi det kunne holde ham tør når han svedte meget!? Ja men jeg ved ikke noget om uld, jeg har kun brugt de alm. og pakket ind efter vejret

Han svedte jo ikke om vinteren (hvis det er der du mener) - bare tilpas varm med en alm. body

Anmeld

1. juli 2010

LinLin

Vi havde også tænkt os at han skulle have en under dåbskjolen, der nok også bliver holdt i februar.

Brugte I en langærmet body?

Okay, så venter jeg bare med at købe yderligere. Tænker også at vi jo har slee bee osv. til ham, så han skal nok kunne holde varmen..

Ja langærmede om vinteren (og den under dåbskjolen) Købte også uldstrømpebukser (de eneste strømpebukser han har haft )

Anmeld

1. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

vi bruger begge dele, faktisk... afhængigt af hvad hun har på! Eller dvs vi har ingen undertrøjer, men nogen gange får hun underbukser på i stedet for body

Men søde, jeg vil helt sikkert anbefale dig at købe nogle både langærmede og kortærmede uld/bomuld bodyer... De er vildt lækre og så er de åndbare og super til at holde temperaturen rigtig hos de små putter

Tror nok Joha bl.a. laver dem... (og så kradser de ikke som uld godt kan gøre nogen gange)

Puha.. syntes godt nok det er svært...

Tror jeg vil prøve at holde lidt udkig og hvis jeg så ser nogen jeg syntes er lækre må jeg jo købe.. og ellers kan jeg jo se hvor glad jeg bliver for den lille jeg har købt, og så kan jeg jo købe nogle til den tid.. ?

Anmeld

1. juli 2010

mor_sabina

Mor til David skriver:

Han svedte jo ikke om vinteren (hvis det er der du mener) - bare tilpas varm med en alm. body

Hmm nej mener nu det var om sommeren hun brugte dem

Nå ja det var jo ikke mig(undrede bare lige fordi det var modsat hende), så jeg gentager bare lige og siger: dem behøver du ikke det kan være nok med almindelige

Anmeld

1. juli 2010

Trolde_mor

Mor til David skriver:

Ja langærmede om vinteren (og den under dåbskjolen) Købte også uldstrømpebukser (de eneste strømpebukser han har haft )

Kay, han har i hvert fald en i en lille str. så må jeg se hvor glade vi bliver for denne, og så købe en langærmet som planlagt til dåben..

Okay, uldstrømpebukser må jeg indrømme jeg slet ikke har haft tænkt på Altså, har ellers næsten den liste færdig jeg har hentet ned fra min-mave, og syntes ellers det lignede den dækkede alt, når jeg sådan har kigget på andre lister..

Ja, ja, man bliver klogere... hehe..

Tak for hjælpen

Anmeld

1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LN_ mor skriver:

Puha.. syntes godt nok det er svært...

Tror jeg vil prøve at holde lidt udkig og hvis jeg så ser nogen jeg syntes er lækre må jeg jo købe.. og ellers kan jeg jo se hvor glad jeg bliver for den lille jeg har købt, og så kan jeg jo købe nogle til den tid.. ?

helt sikkert.. man kan heldigvis få dem langt de fleste steder

Vores er simpelthen blevet slidt op, for hun havde altid perfekt temperatur med dem på! Dejlig varm og ikke den mindste smule svedig! Vi bruger dem selvfølgelig ikke nu, men til efteråret bliver der købt nye i den rigtige størrelse!!

Anmeld

1. juli 2010

LinLin

mor_sabina skriver:

Hmm nej mener nu det var om sommeren hun brugte dem

Nå ja det var jo ikke mig(undrede bare lige fordi det var modsat hende), så jeg gentager bare lige og siger: dem behøver du ikke det kan være nok med almindelige

Nå okay... Det ved jeg ikke - har ærligt talt ikke tænkt over at de kunne/skulle bruges om sommeren, der havde har bare kun ble på på meget varme dage

Anmeld

1. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

helt sikkert.. man kan heldigvis få dem langt de fleste steder

Vores er simpelthen blevet slidt op, for hun havde altid perfekt temperatur med dem på! Dejlig varm og ikke den mindste smule svedig! Vi bruger dem selvfølgelig ikke nu, men til efteråret bliver der købt nye i den rigtige størrelse!!

Det er jo det

Men ja, et par stykker får vi da købt med barnedåb bl.a. og så et par stykker til når vi skal besøge den lilles bedsteforældre, der jo bor et stykke væk, så han har en perfekt temperatur på turen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.