?? Legetøj til 6 mdr+ ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

L.J.L

Maise skriver:

undskyld jeg ikke har svaret. har været indlagt med min lille pige der pludselig fik høj feber. de fandt aldrig ud af hvad hun fejlede, men er ved at være på toppen igen nu.

tror jeg skal have købt klodser og papbøger. på sygehuset lå hun i barnevognen og kiggede i billedbøger.

Øv! Det må bare være det værste når ens lille bliver så syg at man ikke længere kan klare det selv Godt at hun er ved at være god igen

-God ide med klodser og bøger De har lige nu tilbud i netto på Mummi-bøger, de er super gode for de helt små. Jeg købte en til Lauritz forleden og han elsker den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Pige2009

Rikke&Liam skriver:

Den der dims fra IKEA med kuglerne har ihvertfald været et stort hit her.

Liam har også længe været glad for klodser han kunne sutte på og vælte etc.

En puttekasse er måske lidt for tidligt til et barn på 6 mdr.

Men ellers noget med lyde. F.eks. har Liams et tog der sigger trut trut når man kører det hen ad gulvet...det har længe været en stor succes.

Hvad koster den?

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maise skriver:

undskyld jeg ikke fik svaret dig, men vi har været indlagt. høj feber. men de kunne ikke finde fokus andet end rødme i halsen. evt virus. er i penicillin behandling nu. så sagde jeg til lægen at jeg ikke kunne forstå at de behandler en virus med penicillin da jeg ved ( er sygeplejerske)  ikke virker. Nå ja sagde han - vi skyder med spredt hagl da vi ikke helt ved hvad hun fejler.

nå nok om det

har kigget på en masse fine ting på tøjbamsen jeg skal have bestilt hjem, meeen venter lige til børnepengene er trillet ind. for det er pææææææænt dyrt med alt det legetøj, selvom jeg synes jeg har været kritisk og har sorteret ekstra.

men tak for svar, det hjalp mig meget.

og hvor er Laura bare så sød som hun kan stå i sofaen hun har de sødeste sovekammerøjne -sååå køn.

knus

ej, det lyder da ikke for godt!? og det lyder da helt idiotisk med antibiotikaet

håber hun har det bedre nu!?

tak for dine søde ord om Laura Jeg er ret vild med hende

Anmeld

8. juli 2010

Rikke, Liam & Linus

Baagøe skriver:

Hvad koster den?

Hvilket? Dimsen fra IKEA? Den koster 79,-

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80014041

Anmeld

8. juli 2010

line melias mor

hejsa hvorer jeg ked af at hører det med din lille pige er glad for hun er i bedring nu. herhjemme har vi også klodser i en kasse. hun tager alle sammen ud og så putter jeg dem i igen og sådan kan vi sidde længe det er et hit ellers forskellige store legofigurer dem elsker hun og sidde og klaske mod hinanden og bide i

Anmeld

8. juli 2010

mor_sabina

Maise skriver:

Kære de kloge damer og herrer.

min lille pige blev igår 6 mdr og er i en rivende udvikling. hun triller, øffer rundt, rokker til musik, forsøger at kravle/komme op på alle 4. er dog langt fra at lykkes

Hvad er et hit af legetøj eller lign hos jer?? Gerne fra 6 mdr. og nogle mdr. frem. er i tvivl om hvad jeg skal til at købe for at hjælpe hende videre løbende i hendes udvikling.

køkkengrej, reklamer, musik, fjersyn, mobil og fjernbetjening. synes Clara er meget spændende udover hendes legetøj. og så er det et hit at kigge på biler der kører og træer m. blade der bevæger sig, samt dyr.

kom gerne med en masse tip, ideer og evt. hvor i køber det.

Kærlig hilsen Maise.

Det bedste køb herhjemme var en aktivitetsbord, som han kunne rejse sig op ad og så var der en masse ting at trykke, dreje på og dyr at tage af, han er så glad for den og leger stadig med den (14 mrd)

Anmeld

9. juli 2010

Pige2009

Rikke&Liam skriver:

Hvilket? Dimsen fra IKEA? Den koster 79,-

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80014041

Tak

Anmeld

9. juli 2010

Brams

Kære de kloge damer og herrer.

min lille pige blev igår 6 mdr og er i en rivende udvikling. hun triller, øffer rundt, rokker til musik, forsøger at kravle/komme op på alle 4. er dog langt fra at lykkes

Hvad er et hit af legetøj eller lign hos jer?? Gerne fra 6 mdr. og nogle mdr. frem. er i tvivl om hvad jeg skal til at købe for at hjælpe hende videre løbende i hendes udvikling.

køkkengrej, reklamer, musik, fjersyn, mobil og fjernbetjening. synes Clara er meget spændende udover hendes legetøj. og så er det et hit at kigge på biler der kører og træer m. blade der bevæger sig, samt dyr.

kom gerne med en masse tip, ideer og evt. hvor i køber det.

Kærlig hilsen Maise.

Stabelklodser fra Bellino i plast til 60 kr. (BR, Legekæden, Toys) det er det helt store hit herhjemme lige nu

Desuden er hun ret vild med de puslespil hvor der er en lille "dut" på hver brik som hun kan bruge og øve sit pincetgreb med, man kan få nogle udvidet modeller som siger lyder efter dyrerne når de bliver sat på plads.

Lego Duplo er også et hit selv om hun ikke er 1 år endnu, hun elsker dyrerne (så siger vi lydende der passer til), de forskellige farver og især de klodser med print på f.eks. frugt o.lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.