?? Legetøj til 6 mdr+ ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.447 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Maise

Kære de kloge damer og herrer.

min lille pige blev igår 6 mdr og er i en rivende udvikling. hun triller, øffer rundt, rokker til musik, forsøger at kravle/komme op på alle 4. er dog langt fra at lykkes

Hvad er et hit af legetøj eller lign hos jer?? Gerne fra 6 mdr. og nogle mdr. frem. er i tvivl om hvad jeg skal til at købe for at hjælpe hende videre løbende i hendes udvikling.

køkkengrej, reklamer, musik, fjersyn, mobil og fjernbetjening. synes Clara er meget spændende udover hendes legetøj. og så er det et hit at kigge på biler der kører og træer m. blade der bevæger sig, samt dyr.

kom gerne med en masse tip, ideer og evt. hvor i køber det.

Kærlig hilsen Maise.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

L.J.L

Maise skriver:

min lille pige blev igår 6 mdr og er i en rivende udvikling. hun triller, øffer rundt, rokker til musik, forsøger at kravle/komme op på alle 4. er dog langt fra at lykkes

Hvad er et hit af legetøj eller lign hos jer?? Gerne fra 6 mdr. og nogle mdr. frem. er i tvivl om hvad jeg skal til at købe for at hjælpe hende videre løbende i hendes udvikling.

køkkengrej, reklamer, musik, fjersyn, mobil og fjernbetjening. synes Clara er meget spændende udover hendes legetøj. og så er det et hit at kigge på biler der kører og træer m. blade der bevæger sig, samt dyr.

Kærlig hilsen Maise.

Lauritz elsker at sidde og rode med klodser, dem der kan sættes ind i hinanden, og så kan han godt lide bøger, dem med papsider, for han sutter på dem, så skal ikke være papirsbøger

Anmeld

1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hej søde...

Så vidt jeg ved er det "vigtigt" at legetøjet gør meget for finmotorikken, f.eks. det med at stable, eller en simpel puttekasse-agtig ting!? Legetøj hvor de virkelig kan se at deres handling fører til en reaktion Kan være noget hvor en bevidst handling får legetøjet til at spille musik eller blinke eller lign.!?

Måske noget i den her stil!?

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7262

Knus til dig og din store pige

Anmeld

1. juli 2010

Halbschön

Kærlig hilsen Maise.

Hmm... Ja, det var et godt spørgsmål ;-)

Vi har nogle forskellige ting fra bellino, som han er ganske glad for.. Det er nogle ting hvor han kan flytte og dreje på en masse dimser ;-)

Og så har en rigtig fin en fra ikea, som han er glad for.. Ellers er det store hit grydeskeer, skruelågsflasker med ris i, bøtter, skåle osv..

Anmeld

1. juli 2010

Halbschön

Maise skriver:

Kærlig hilsen Maise.

Billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2010

Maise

linselouise skriver:

Lauritz elsker at sidde og rode med klodser, dem der kan sættes ind i hinanden, og så kan han godt lide bøger, dem med papsider, for han sutter på dem, så skal ikke være papirsbøger

undskyld jeg ikke har svaret. har været indlagt med min lille pige der pludselig fik høj feber. de fandt aldrig ud af hvad hun fejlede, men er ved at være på toppen igen nu.

tror jeg skal have købt klodser og papbøger. på sygehuset lå hun i barnevognen og kiggede i billedbøger.

Anmeld

8. juli 2010

Maise

Renée88 skriver:

Billeder

det nederste legetøj legede hun med på sygehuset. vi har lige været indlagt, de ved stadig ikke hvorfor hun pludselig fik høj feber. nu i penicillin behandling. så havde de da skudt med spredt hagl sagde lægen. hmmm siger jeg.

må tjekke bellino ud.

Anmeld

8. juli 2010

Rikke, Liam & Linus

Den der dims fra IKEA med kuglerne har ihvertfald været et stort hit her.

Liam har også længe været glad for klodser han kunne sutte på og vælte etc.

En puttekasse er måske lidt for tidligt til et barn på 6 mdr.

Men ellers noget med lyde. F.eks. har Liams et tog der sigger trut trut når man kører det hen ad gulvet...det har længe været en stor succes.

Anmeld

8. juli 2010

Maise

Caroline86 skriver:

hej søde...

Så vidt jeg ved er det "vigtigt" at legetøjet gør meget for finmotorikken, f.eks. det med at stable, eller en simpel puttekasse-agtig ting!? Legetøj hvor de virkelig kan se at deres handling fører til en reaktion Kan være noget hvor en bevidst handling får legetøjet til at spille musik eller blinke eller lign.!?

Måske noget i den her stil!?

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7262

Knus til dig og din store pige

undskyld jeg ikke fik svaret dig, men vi har været indlagt. høj feber. men de kunne ikke finde fokus andet end rødme i halsen. evt virus. er i penicillin behandling nu. så sagde jeg til lægen at jeg ikke kunne forstå at de behandler en virus med penicillin da jeg ved ( er sygeplejerske)  ikke virker. Nå ja sagde han - vi skyder med spredt hagl da vi ikke helt ved hvad hun fejler.

nå nok om det

har kigget på en masse fine ting på tøjbamsen jeg skal have bestilt hjem, meeen venter lige til børnepengene er trillet ind. for det er pææææææænt dyrt med alt det legetøj, selvom jeg synes jeg har været kritisk og har sorteret ekstra.

men tak for svar, det hjalp mig meget.

og hvor er Laura bare så sød som hun kan stå i sofaen hun har de sødeste sovekammerøjne -sååå køn.

knus

Anmeld

8. juli 2010

Maise

Rikke&Liam skriver:

Den der dims fra IKEA med kuglerne har ihvertfald været et stort hit her.

Liam har også længe været glad for klodser han kunne sutte på og vælte etc.

En puttekasse er måske lidt for tidligt til et barn på 6 mdr.

Men ellers noget med lyde. F.eks. har Liams et tog der sigger trut trut når man kører det hen ad gulvet...det har længe været en stor succes.

tak he he har lige tænkt at jeg snart må i ikea og lure. tak for tip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.