Lorte tænder!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Flinke fyr ....selvom 950 kr. jo stadig også er en sjat!

Dejligt at du fik det ordnet med det samme, og at det kunne gøre nemt og smertefrit (går jeg ud fra?!)

Og så IKKE FLERE KARAMELLER OM MORGENEN, vel Michella?!  

Nej nej undskyd mor.  Og det værste er bare at jeg har flere tilbage og jeg har HELT vildt lyst til dem men FUUUUUCK hvor ville det være pinligt hvis det skete igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

950 kr.!Det var dælme billigt.I januar knækkede jeg set stykke af en tand,det blev 2500!
Har vist også den dyreste tandlæge i Aalborg,og overvejer meget at skifte.

Hold da op mand!!!! Ved ikke om der er forskel i prisen hvis det er tand der knækker eller plomb som mit var. Men 2500!!!!

Anmeld

2. juli 2010

mama09

michella80 skriver:

Når Carla har fået to skal jeg åbenbart miste en! Her til morges var der lige en karamel jeg ikke lige kunne lade være. Så undrede jeg mig over hvorfor der var noget der var SÅ hårdt inde i den og fik det hårde sorteret fra med tungen. Det ligner sgu et stykke tand tænkte jeg. Jeg kørte forsigtigt tungen rundt og GANSKE rigtigt så mangler der FANME et kæmpe stykke tand!!! ARRRG!!! Jeg måtte ringe på arbejdet og sige jeg ikke ved hvad tid jeg kommer for jeg håber DÆLME jeg kan få en tid i dag. Om ikke andet så bare få en midlertidig fyldning i. Hader sådan noget.....

ej øv  - hehe, skal aldrig spise slik mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.