Lorte tænder!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Barbamama

Når Carla har fået to skal jeg åbenbart miste en! Her til morges var der lige en karamel jeg ikke lige kunne lade være. Så undrede jeg mig over hvorfor der var noget der var SÅ hårdt inde i den og fik det hårde sorteret fra med tungen. Det ligner sgu et stykke tand tænkte jeg. Jeg kørte forsigtigt tungen rundt og GANSKE rigtigt så mangler der FANME et kæmpe stykke tand!!! ARRRG!!! Jeg måtte ringe på arbejdet og sige jeg ikke ved hvad tid jeg kommer for jeg håber DÆLME jeg kan få en tid i dag. Om ikke andet så bare få en midlertidig fyldning i. Hader sådan noget.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

msax

Sådan kan det jo gå når man bliver fristet lige fra morgenstunden... ØV

jeg håber tandlægen har en akut tid til dig så du kan få lappet munden sammen igen.

SMIL fra Mette 35+1

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

Øv!! Det er bare træls sådan noget.

Det er også kun et par måneder siden, at jeg knækkede en tand.
Vi var ude og gå tur med pigerne, og så tygger jeg sammen, og finder ud af, at jeg havde et lillebitte sandkorn i munden ....nok til at knække en tand åbenbart. Det er bare så træls sådan noget!

Håber du får den ordnet idag. Det irriterer nemlig tungen helt vildt, når der er "noget galt" inde i munden. Så syntes jeg, at tungen har svært ved at holde sig væk fra det...

Anmeld

1. juli 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Når Carla har fået to skal jeg åbenbart miste en! Her til morges var der lige en karamel jeg ikke lige kunne lade være. Så undrede jeg mig over hvorfor der var noget der var SÅ hårdt inde i den og fik det hårde sorteret fra med tungen. Det ligner sgu et stykke tand tænkte jeg. Jeg kørte forsigtigt tungen rundt og GANSKE rigtigt så mangler der FANME et kæmpe stykke tand!!! ARRRG!!! Jeg måtte ringe på arbejdet og sige jeg ikke ved hvad tid jeg kommer for jeg håber DÆLME jeg kan få en tid i dag. Om ikke andet så bare få en midlertidig fyldning i. Hader sådan noget.....

øv hvor nederen! jeg hader at tage til tandlæge

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

øv hvor nederen! jeg hader at tage til tandlæge

Ja, både selve besøget OG regningen !!!   

Anmeld

1. juli 2010

oo

årh for fanden da også! Søren har tænder af gips, så han taber dem også i tide og utide...altså HELE tænder  jeg har heldigvis sindssyge stærke tænder, så jeg har ikke en eneste plumpe eller noget. jeg håber dæleme baby får mine tandanlæg

har du fået en tid hos tandlægen så?

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Hva så? Hvordan gik det - Fik du en akut tid hos tandlægen, og gik alt ok?

Anmeld

2. juli 2010

Barbamama

He he vi kunne ikke komme på nettet herhjemme i går så det er derfor jeg først svarer nu. Jeg fik en tid kl 10 allerede og fik det ordnet! Åh  det var skønt altså!!! Men lidt pinligt at skulle fortælle det. Min tandlæge sagde: Hvad har du lavet? -"Fundet ud af at jeg ikke skal spise karameller om morgenen!" Så måtte han lige fortælle mig at jeg hverken måtte spise karameller, hårde lakridser eller flæskesvær, på NOGEN tider af døgnet. He he. Det var en massiv plastfyldning jeg havde fået revet ud i en heldigvis død (rodbehandlet) tand så vi klarede den uden bedøvelse så jeg ikke skulle være skæv i hovedet resten af dagen. Da vi så var færdige siger han: Ja det bliver egentlig 1048kr, men jeg trækker lige 100kr fra. Det er til benzin!   Han giver mig af en eller anden grund altid rabat. Ha ha ha. Dejligt!!!

Anmeld

2. juli 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

He he vi kunne ikke komme på nettet herhjemme i går så det er derfor jeg først svarer nu. Jeg fik en tid kl 10 allerede og fik det ordnet! Åh  det var skønt altså!!! Men lidt pinligt at skulle fortælle det. Min tandlæge sagde: Hvad har du lavet? -"Fundet ud af at jeg ikke skal spise karameller om morgenen!" Så måtte han lige fortælle mig at jeg hverken måtte spise karameller, hårde lakridser eller flæskesvær, på NOGEN tider af døgnet. He he. Det var en massiv plastfyldning jeg havde fået revet ud i en heldigvis død (rodbehandlet) tand så vi klarede den uden bedøvelse så jeg ikke skulle være skæv i hovedet resten af dagen. Da vi så var færdige siger han: Ja det bliver egentlig 1048kr, men jeg trækker lige 100kr fra. Det er til benzin!   Han giver mig af en eller anden grund altid rabat. Ha ha ha. Dejligt!!!

Flinke fyr ....selvom 950 kr. jo stadig også er en sjat!

Dejligt at du fik det ordnet med det samme, og at det kunne gøre nemt og smertefrit (går jeg ud fra?!)

Og så IKKE FLERE KARAMELLER OM MORGENEN, vel Michella?!  

Anmeld

2. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

950 kr.!Det var dælme billigt.I januar knækkede jeg set stykke af en tand,det blev 2500!
Har vist også den dyreste tandlæge i Aalborg,og overvejer meget at skifte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.