Sådan noget slaskebæ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

qp

Ranarupta skriver:

Gælder det også, hvis det bare er en skyllefarve, jeg prøver at redde det med?

Var der restfarve i dit hår inden du farvede det lyst? Og hvis ja, hvilken farve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Koen.

Jeg ville os skynde mig til frisøren Jeg skulle os være smart engang og farve det blond selv, men endte med knastørt og skrigorange hår og endnu værre, da jeg tog til frisøren dagen efter var det så ødelagt at det kostede knapper og få det pænt igen! 1700,-

Anmeld

1. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Ranarupta skriver:

Har længe gået og været træt af mine ekstremt lange udgroninger efter diverse lyse striber, så nu skulle det være!

Jeg købte to pakker ekstrem blondering. Farven var platinblond - en farve, jeg for ca. 6 år siden så skidegodt ud med.

Men men men... *suk* nu sidder jeg her med tis-gult hår. 
Jeg har selvfølgelig fulgt instrukserne til punkt og prikke, men sjovt nok ligner håret slet ikke farven på pakkerne...

Jeg er simpelthen sååå ked af det - det er straffen for at ville klare det selv og spare nogle penge.

/Karina, der føler sig pi**e-dum og ret så grim med tis-hår - og så skal hun forresten også lige farve håret den næste lange tid, for at skjule hårmonsteret. 

Det nummer har jeg også lavet Afblegede det selv og fik tisgult hår 4 dage før min søsters konfirmation. Så jeg besluttede mig dagen før konfirmationen at jeg ville finde en anden farve. Jeg var så "smart" at vælge arbugine og var lige så lilla som den kjole jeg skulle have på. Hold da helt op hvor så jeg ud

Anmeld

2. juli 2010

Ranarupta

Såå... Nu ser jeg nogenlunde normal ud igen Det er i hvert fald ikke hårfarvens skyld, hvis nogle tror det modsatte

Jeg købte en brun hårfarve med rødligt skær. Og det blev faktisk meget fint. Jeg er i hvert fald glad for det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.