Sådan noget slaskebæ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.316 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Ranarupta

Har længe gået og været træt af mine ekstremt lange udgroninger efter diverse lyse striber, så nu skulle det være!

Jeg købte to pakker ekstrem blondering. Farven var platinblond - en farve, jeg for ca. 6 år siden så skidegodt ud med.

Men men men... *suk* nu sidder jeg her med tis-gult hår. 
Jeg har selvfølgelig fulgt instrukserne til punkt og prikke, men sjovt nok ligner håret slet ikke farven på pakkerne...

Jeg er simpelthen sååå ked af det - det er straffen for at ville klare det selv og spare nogle penge.

/Karina, der føler sig pi**e-dum og ret så grim med tis-hår - og så skal hun forresten også lige farve håret den næste lange tid, for at skjule hårmonsteret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej hvor surt, søde

Har aldrig selv forsøgt mig med hjemmefarvning (af frygt for at få en HELT anden farve end på pakken), men kender MANGE der har oplevet det samme Pisse irriterende når man køber en farve og får en helt anden

Du må farve det igen!!

Anmeld

30. juni 2010

louise8723

uha.. hjemmefarvning er skrappe sager.. først ska håret affarves og derefter blonderes..

men hmm du har nu gult hår.. du kan gøre følgende:

MASSER af enten hårkur og balsam.. vente en dag og så farve igen.. og så igen maaaaaasser af hårkur og så vente en dag eller 2 og så prøve igen.. så burde du gerne nå en fin blond farve

Anmeld

30. juni 2010

louise8723

Caroline86 skriver:

ej hvor surt, søde

Har aldrig selv forsøgt mig med hjemmefarvning (af frygt for at få en HELT anden farve end på pakken), men kender MANGE der har oplevet det samme Pisse irriterende når man køber en farve og får en helt anden

Du må farve det igen!!

jaeh men det har også tit noget at gøre med at folk tror at de kan farve fra mørkt til lyst bare sådan uden lige hehe.. og så ender man tit med gult, grønt eller gråt hår..

fx er der jo nok ikk mange der ved at hvis man nu skal hjemme farve fra lyst til mørkt så skal man farve håret rådt først ellers blir det grønt skær.. pga farverne xD

Anmeld

1. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh søde sikke noget . Er du helt sikker på, at det er præcis den samme blondering du har anvendt?

Et godt tip er at købe bruge en hårkur for pleje, og så evt. benytte en afrensning af håret - og måske også en gang blondering, hvis du tror det kan klare det.

En til god ide er at købe en shampoo med lilla pigment da det hjælper med at dræber det gule skær.

Ved at Redken har en som er hamrende god!

Anmeld

1. juli 2010

Ranarupta

louise4060 skriver:

uha.. hjemmefarvning er skrappe sager.. først ska håret affarves og derefter blonderes..

men hmm du har nu gult hår.. du kan gøre følgende:

MASSER af enten hårkur og balsam.. vente en dag og så farve igen.. og så igen maaaaaasser af hårkur og så vente en dag eller 2 og så prøve igen.. så burde du gerne nå en fin blond farve

Vente en dag - mener du så, at jeg skal bruge samme produkt imorgen eller i overmorgen? Og er det overhovedet samme produkt, jeg skal bruge?

Er skidebange for, at håret begynder at knække... Overvejer meget kraftigt at ringe til frisøren imorgen...

Anmeld

1. juli 2010

IAH

Jeg ville gå til frisøren. Jeg er mørkhåret og har lavet præcis samme nummer med at ville være blond.

Da jeg forsøgte at redde det gik det helt-helt galt, fuldstændigt underligt ir-grønt og tørt.

Du har puslet med noget kemi, der er meget kradst.

Held og lykke!

Anmeld

1. juli 2010

Sommerfuglelarven

Der skal gå mindst en uge før du begynder at farve håret igen, hvad enten det er mørkt eller lyst du vil farve det - men det er netop for at håret ikke skal begynde at falde af.

Men som en anden skriver, så skal man altid affarve håret, før man blonderer det - så det du skal gøre næste gang, er at affarve det, vente en uge mere, og så blonderer det

Anmeld

1. juli 2010

Ranarupta

IAH skriver:

Jeg ville gå til frisøren. Jeg er mørkhåret og har lavet præcis samme nummer med at ville være blond.

Da jeg forsøgte at redde det gik det helt-helt galt, fuldstændigt underligt ir-grønt og tørt.

Du har puslet med noget kemi, der er meget kradst.

Held og lykke!

Åh gud...

Anmeld

1. juli 2010

Ranarupta

Sommerfuglelarven skriver:

Der skal gå mindst en uge før du begynder at farve håret igen, hvad enten det er mørkt eller lyst du vil farve det - men det er netop for at håret ikke skal begynde at falde af.

Men som en anden skriver, så skal man altid affarve håret, før man blonderer det - så det du skal gøre næste gang, er at affarve det, vente en uge mere, og så blonderer det

Gælder det også, hvis det bare er en skyllefarve, jeg prøver at redde det med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.