Kageklubben - Hvor mange er vi egentlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Mig med maven

Jaaaaaaaa... Os Mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Hehehe, du kan jo kigge forbi en dag og få is.

Jeg eeeelsker is, er nok min yndlings spise. Nej har ikke set den tråd, ikke noget jeg lige kan huske ihvertfald., må da lige lede efter den for er da nysgerrig nu

Ben og Jerrys ER bare det bedste is i verden Ja lige foruden den der isbod og en isbod som ligger i Israel, men det er jo ik så nemt....

der er liiiidt langt til Israel for en is

Men nu ved du godt at jeg kommer os spiser is en dag, ikke!? den slags må man ikke foreslå! Så tager jeg dig på ordet

Anmeld

1. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

der er liiiidt langt til Israel for en is

Men nu ved du godt at jeg kommer os spiser is en dag, ikke!? den slags må man ikke foreslå! Så tager jeg dig på ordet

Jubiiiiiiiiii, ja endelig tag mig på ordet!!! Så skal vi guffe is i lange baner !!!! MUMS.

Anmeld

1. juli 2010

Alexis skriver:

Jubiiiiiiiiii, ja endelig tag mig på ordet!!! Så skal vi guffe is i lange baner !!!! MUMS.

Ja, der er aaaalt for langt, men skal have is derfra når jeg er dernede. Det er kun 1 sted som findes tilbage, og det er en hel speciel is de har. En form for softice som bare smager helt anderledes og er sååååå lækker. Det bliver lavet på en gammeldags softice maskine, og så er det meget mere mælket end det vi har herhjemme. Og så med mega lækker guf sirup efter eget valg. 

MUMS siger jeg bare. SUK nu vil jeg afsted.

Anmeld

1. juli 2010

Moderator

Alexis skriver:

Ja, der er aaaalt for langt, men skal have is derfra når jeg er dernede. Det er kun 1 sted som findes tilbage, og det er en hel speciel is de har. En form for softice som bare smager helt anderledes og er sååååå lækker. Det bliver lavet på en gammeldags softice maskine, og så er det meget mere mælket end det vi har herhjemme. Og så med mega lækker guf sirup efter eget valg. 

MUMS siger jeg bare. SUK nu vil jeg afsted.

jeg vil gerne med!!! hvorfor fik jeg ikke det da jeg var i Isreal!? snyd

Anmeld

1. juli 2010

Caroline86 skriver:

jeg vil gerne med!!! hvorfor fik jeg ikke det da jeg var i Isreal!? snyd

Ja snyd!!! Tror det er fordi det kun er de lokale som kender stedet.

Det ligger ikke så langt fra Qesarya (læs Cæsarea) strand som jo er kendt for sin gamle romerske levn. Især amfiteatret er meget kendt.

Det her var det fedeste mest eventyrlige syn da jeg var barn og vi tog til stranden. Vi elskede at løb under dem, og så ned til vandet.

http://gallery.tourism.gov.il/ImageUploads//NormalIMG_5470ys.JPG

http://photo.guedalia.com/albums/uploads/assorted/IMG_1916%2B%2B800.jpg

Suk nu savner jeg det bare endnu mere. Åh må snart derned.

Anmeld

1. juli 2010

Moderator

Alexis skriver:

Ja snyd!!! Tror det er fordi det kun er de lokale som kender stedet.

Det ligger ikke så langt fra Qesarya (læs Cæsarea) strand som jo er kendt for sin gamle romerske levn. Især amfiteatret er meget kendt.

Det her var det fedeste mest eventyrlige syn da jeg var barn og vi tog til stranden. Vi elskede at løb under dem, og så ned til vandet.

http://gallery.tourism.gov.il/ImageUploads//NormalIMG_5470ys.JPG

http://photo.guedalia.com/albums/uploads/assorted/IMG_1916%2B%2B800.jpg

Suk nu savner jeg det bare endnu mere. Åh må snart derned.

Jeg glæder mig til at tage Laura med rundt i hele verden og vise hende alle de spændende og smukke ting jeg selv har nydt og gerne vil nyde

Anmeld

1. juli 2010

Jeg glæder mig til at tage Laura med rundt i hele verden og vise hende alle de spændende og smukke ting jeg selv har nydt og gerne vil nyde

Jaaaahhhh det kan jeg virkelig godt forstå. Det er også min store drøm hvis jeg engang bliver mor. Har selv været rundt omkring og vil ikke bytte det for noget som helst. Kunne helt sikkert godt leve et nomade lignende liv, og have børnene med.

I første omgang skal vi bare til USA, men børnene skal have deres israelske aner med sig, og manden bliver snart indlagt til at lære sproget - det vil han heldigvis gerne.   Det betyder meget for mig at han vil, synes det er så dejligt.

Anmeld

1. juli 2010

Moderator

Alexis skriver:

Jaaaahhhh det kan jeg virkelig godt forstå. Det er også min store drøm hvis jeg engang bliver mor. Har selv været rundt omkring og vil ikke bytte det for noget som helst. Kunne helt sikkert godt leve et nomade lignende liv, og have børnene med.

I første omgang skal vi bare til USA, men børnene skal have deres israelske aner med sig, og manden bliver snart indlagt til at lære sproget - det vil han heldigvis gerne.   Det betyder meget for mig at han vil, synes det er så dejligt.

ikke "hvis", søde.. NÅR

Anmeld

1. juli 2010

Dot D

Jeg er også blevet bidt af "den gale kagebager"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.