Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis skriver: Åh åh, det er farligt smuksak
Åh åh, det er farligt smuksak
meget.. hæhæ! lige nu spiser jeg guldkaramel is - direkte af bøtten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: meget.. hæhæ! lige nu spiser jeg guldkaramel is - direkte af bøtten
Haha Caroline altså
Kan du så også lide Skilpadde-is? Mums når man har en VIRKELIG sød tand.
Alexis skriver: Haha Caroline altså Kan du så også lide Skilpadde-is? Mums når man har en VIRKELIG sød tand.
lååååååve it
og polars brownies is er også bare muuuuuums
osse mig, osse mig
Altså kage-bager-pynter
Caroline86 skriver: lååååååve it og polars brownies is er også bare muuuuuums
Den har jeg ik smagt
Tilgengæld er jeg ret glad for, at få besøg af Ben og Jerry
Min absolutte yndlingsis... foruden den der italienske lille isbod vi har på hjørnet i min gård. Ja du, vi deler gård med en isbod som har indgang lige ved vores port ude på gaden. Suk det er farligt
uh jeg er med, så meget som jeg nu kan, bager alt jeg kan, så snart muligheden er der. Desværre er den jo langt fra, så ofte til det, som man gerne ville
Alexis skriver: Den har jeg ik smagt Tilgengæld er jeg ret glad for, at få besøg af Ben og Jerry Min absolutte yndlingsis... foruden den der italienske lille isbod vi har på hjørnet i min gård. Ja du, vi deler gård med en isbod som har indgang lige ved vores port ude på gaden. Suk det er farligt
Ben & Jerrys er det bedste!!!! Har du set den tråd jeg oprettede om det?
Lyder MEGET farligt med den isbod!!! jeg er i det hele taget ret vild med is eller bare dessert... og forretter! Jeg behøver egentlig ikke hovedretterne!
Mig...
Caroline86 skriver: Ben & Jerrys er det bedste!!!! Har du set den tråd jeg oprettede om det? Lyder MEGET farligt med den isbod!!! jeg er i det hele taget ret vild med is eller bare dessert... og forretter! Jeg behøver egentlig ikke hovedretterne!
Hehehe, du kan jo kigge forbi en dag og få is.
Jeg eeeelsker is, er nok min yndlings spise. Nej har ikke set den tråd, ikke noget jeg lige kan huske ihvertfald., må da lige lede efter den for er da nysgerrig nu
Ben og Jerrys ER bare det bedste is i verden Ja lige foruden den der isbod og en isbod som ligger i Israel, men det er jo ik så nemt....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128