Loppe skriver:
Hej Camilla.
Tinke er 8 mdr., og ja hun er skabt af fanden... 
Jeg har jo været så langt ude, at jeg var klar til at give op.. 
Jeg har naturligvis prøvet ALT andet, inden jeg nu har besluttet mig for buret.
Jeg startede med et mindre rum, det gik fint de første dage, og jeg var lykkelig!
Det vendte desværre, og nu er vi tilbage hvor jeg ikke længere har lyst til at forlade hende.
Nu er det jo ikke fordi Tinke spiser gulve og vægge, men hun tygger i ting som tæpper, dyner, puder, bamser. Jeg fjerner selvfølgelig ALT jeg er bange for at få ødelagt, men alligevel skal hun nok finde noget! Problemet opstår ofte efter 2 timer, det første stykke tid kan hun sagtens være alene, men så er det som om hun begynder at kede sig, og så tygger hun.
Når hun er alene, så har hun en af mine nattrøjer, som hun er meget glad for, hun har tyggeben, og hun har sine dyner.
Louise - som tager imod alle gode råd med kyshånd.
PS hun skal selvfølgelig igennem en langsom tilvænning med buret. 
Man kan sagtens lære hundene at kassen er et dejligt sted af være, så det skal du ikke bekymre dig om
Det skal nok gå, min molly er desværre blevet meget bange for kasser, fordi hun en dag var ude at køre i en nabos bil, og han kørte så vildt at kasse væltede rundt med hende i, og siden har hun rystet af angst hver gang hun har set en kasse, stakkels hund.
Det skal nok gå med din hund, for det er altså lidt besværligt med de unghunde, men som du nok ved, og som KLoster også skriver, så hedder det næsearbejde, næsearbejde og endnu mere næsearbejde, for det virker dæmpende, mens motion, løb og leg virker ophidsende og det kan være svært at få hunden til at falde til ro igen bagefter. Det betyder selvfølgelig ikke, at man ikke skal lege med sin hund, for det skal man selvfølgelig, det gælder om, atfinde en god fordeling af det hele.
Jeg er altså ikke i tvivl om, at det nok skal gå, du skal igennem den her periode, og så skal hun nok blive en fin hund. Må jeg spørge, om du har overvejet at få hende steriliseret?