Så er der bestilt sommerhus!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Han ved SÅ meget om 2. verdenskrig så det er jo som at have sin egen personlige guide med

Altså har jeg overset et indlæg fra dig? Tror da slet ikke jeg har hørt du er kommet ind!!! Hvor fedt!!! TIllykke med det!!!

høhm.... Nææh, det har jeg vist bare ikke fået fortalt, tror jeg.

Men det er jeg altså    Skal starte på sosu-hjælperen til 1 september.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Han ved SÅ meget om 2. verdenskrig så det er jo som at have sin egen personlige guide med

Altså har jeg overset et indlæg fra dig? Tror da slet ikke jeg har hørt du er kommet ind!!! Hvor fedt!!! TIllykke med det!!!

.... Og tak 

Anmeld

1. juli 2010

Vinker

TbCp skriver:

YEAHH!!!!!
Om et par uger når jeg har ferie tager vi i sommerhus i Blåvand!
Nej hvor jeg glæder mig til helt ekstrem familiehygge

Hvad er der at se i den omegn???

Mon man kan være heldig at finde nogle bunkers? Manden er jo betontosse så det håber vi da lidt at de er

Nå måtte bare lige dele min glæde over at huset nu er bestilt

Synes det lyder rigtig hyggeligt at I ska på sommerhus-ferie i Blåvand. Det er bare skønt derude!

Nu har jeg ikke lige læst hvad de andre har forslået, men udover Blåvand kan I tage en tur til Hvide sande, Henne Strand og Vejers. I Blåvand er der også en mini-zoo som vidst skulle være meget fin (har dog aldrig været der)

Hvis I vil på en lidt længere køretur kunne I jo tage en tur til Ribe - Danmarks ældste by (der er nok 1 times kørsel) En rigtig smuk gammel by med domkirke og vikingemuseeum.

Så er der Fanø, Rømø og Mandø.

Der er selvf også Esbjerg  - ej at forglemme fiskerimuseet og svømmestadion Danmark.

Hvornår er I afsted? Kunne være vi kunne ses hvis I har tid og lyst?

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

Så er vores sommerhus skismer også kommet på plads nu 

Vi lejer gennem Kenneth's arbejde i år. Han er jo handicaphjælper, og ham som han er ansat hos's forældre, har deres eget sommerhus.
Vi har lejet det et par gange før. Men de sidste 2 gange, hvor vi har været afsted, har vi lejet noget andet (lidt mere luksus-agtigt).
Men nu er pengene lidt små, og sommerperioden dyr at leje sommerhuse i. Så vi kan spare lidt ved at låne deres 

De sætter godt nok deres sommerhus til salg fra på fredag.
Men vi satser på, at de ikke når at få det solgt, inden vi har afholdt ferie

Anmeld

1. juli 2010

oo

juhuuu! feriestemningen breder sig på navler'n

vi skal jo til københavn...og københavn igen og så skal vi til Ærø og bo på den bed and breakfast vi boede på for 4 år siden da vi blev gift  det glæder jeg mig såååååå meget til, I  ÆRØ!! og vi tager bilen med over på færgen så vi selv kan komme rundt, jeg skal-skal-skal nemlig til Voderup Klint når jeg er der...I  Voderup Klint!!

Rigtig god ferie, sommerhusferie er ALTID hyggeligt, så det kan overhovedet slet ikke gå galt

Anmeld

1. juli 2010

TbCp

Vinker skriver:

Synes det lyder rigtig hyggeligt at I ska på sommerhus-ferie i Blåvand. Det er bare skønt derude!

Nu har jeg ikke lige læst hvad de andre har forslået, men udover Blåvand kan I tage en tur til Hvide sande, Henne Strand og Vejers. I Blåvand er der også en mini-zoo som vidst skulle være meget fin (har dog aldrig været der)

Hvis I vil på en lidt længere køretur kunne I jo tage en tur til Ribe - Danmarks ældste by (der er nok 1 times kørsel) En rigtig smuk gammel by med domkirke og vikingemuseeum.

Så er der Fanø, Rømø og Mandø.

Der er selvf også Esbjerg  - ej at forglemme fiskerimuseet og svømmestadion Danmark.

Hvornår er I afsted? Kunne være vi kunne ses hvis I har tid og lyst?

Den mini-zoo har jeg godt set, kunne forestille mig vi skulle derhen...
Der skal nok blive gået nogle kilometer på den uge

Anmeld

1. juli 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Så er vores sommerhus skismer også kommet på plads nu 

Vi lejer gennem Kenneth's arbejde i år. Han er jo handicaphjælper, og ham som han er ansat hos's forældre, har deres eget sommerhus.
Vi har lejet det et par gange før. Men de sidste 2 gange, hvor vi har været afsted, har vi lejet noget andet (lidt mere luksus-agtigt).
Men nu er pengene lidt små, og sommerperioden dyr at leje sommerhuse i. Så vi kan spare lidt ved at låne deres 

De sætter godt nok deres sommerhus til salg fra på fredag.
Men vi satser på, at de ikke når at få det solgt, inden vi har afholdt ferie

Ja det er skisme ikke billigt at leje sommerhus nu yiakkss!

Men dejligt at det nu er klaret så i også kan komme afsted

Anmeld

1. juli 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

juhuuu! feriestemningen breder sig på navler'n

vi skal jo til københavn...og københavn igen og så skal vi til Ærø og bo på den bed and breakfast vi boede på for 4 år siden da vi blev gift  det glæder jeg mig såååååå meget til, I  ÆRØ!! og vi tager bilen med over på færgen så vi selv kan komme rundt, jeg skal-skal-skal nemlig til Voderup Klint når jeg er der...I  Voderup Klint!!

Rigtig god ferie, sommerhusferie er ALTID hyggeligt, så det kan overhovedet slet ikke gå galt

Overvejer også om jeg skal et smut til Kbh... nu må vi se hvor meget jeg gider foretage mig

Ærø er rigtig dejlig!!!

Anmeld

1. juli 2010

Vinker

TbCp skriver:

Den mini-zoo har jeg godt set, kunne forestille mig vi skulle derhen...
Der skal nok blive gået nogle kilometer på den uge

Altid hyggeligt at se på dyr.

Vi fik altid de små pjecer derfra til at ha liggende i butikken og det så ud til at være et hyggeligt sted.

Når nu I er i Blåvand så er det jo den kæmpe Puls-butik jeg også har arbejdet i. Og den der hedder Coast, som jeg blev tilbudt at arbejde i hvorefter jeg blev fyret - nå men det er super lækre butikker med rigtig gode mærkevarer og med gode tilbud.

Der er også en vildt lækker brugskunst butik der hedder Kontrast. Den ligger lige når man kommer ind i byen. Åh den er farlig at gå ind i....

Anmeld

1. juli 2010

TbCp

Vinker skriver:

Altid hyggeligt at se på dyr.

Vi fik altid de små pjecer derfra til at ha liggende i butikken og det så ud til at være et hyggeligt sted.

Når nu I er i Blåvand så er det jo den kæmpe Puls-butik jeg også har arbejdet i. Og den der hedder Coast, som jeg blev tilbudt at arbejde i hvorefter jeg blev fyret - nå men det er super lækre butikker med rigtig gode mærkevarer og med gode tilbud.

Der er også en vildt lækker brugskunst butik der hedder Kontrast. Den ligger lige når man kommer ind i byen. Åh den er farlig at gå ind i....

Uha jeg skal da vist have det store dankort med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.