Så er der bestilt sommerhus!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

TbCp

YEAHH!!!!!
Om et par uger når jeg har ferie tager vi i sommerhus i Blåvand!
Nej hvor jeg glæder mig til helt ekstrem familiehygge

Hvad er der at se i den omegn???

Mon man kan være heldig at finde nogle bunkers? Manden er jo betontosse så det håber vi da lidt at de er

Nå måtte bare lige dele min glæde over at huset nu er bestilt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

sarahb

du kan da hooke op med Rikke (vinker) og så er der bare lækkert i blåvand og ikk langt til lalandia og legoland og fanø.

Ihh jeg vil også i sommerhus, sååå hyggeligt, men så igen.. Heller syd på

Anmeld

30. juni 2010

TbCp

sarahb skriver:

du kan da hooke op med Rikke (vinker) og så er der bare lækkert i blåvand og ikk langt til lalandia og legoland og fanø.

Ihh jeg vil også i sommerhus, sååå hyggeligt, men så igen.. Heller syd på

Vi ville også gerne have været syd på, men det blev desværre ikke til i år...

Men elsker også at være i sommerhus, så det er helt fint med mig

Anmeld

30. juni 2010

otlitrom

Hvor SKØNT!! Jeg elsker at være i sommerhus, og heldigvis har min far et vi låner når vi har lyst!

Kan godt forstå du glæder dig! Der er bare noget helt specielt over at komme lidt væk og være sammen som familie. Der skal ikke det store til for at det bliver hyggeligt

Som Sarah siger, så hør Vinker ad ang. Blåvand. Hun må da vide noget

Håber vejret bliver godt, når I skal afsted. Vi triller i sommerhus fredag-søndag, og de lover heldigvis godt vejr. Vi overvejer en tur i Randers Regnskov

Anmeld

30. juni 2010

JustAnotherName

Skønt.

Hehe, en beton-tosse  ....Jeg har faktisk godt bemærket på tidligere ferie-billeder, at I har været nede og se bunkerere. Men det er da også lidt interessant, når man tænker på, hvordan det må have været for dem dengang under krigen.

Vi skal også snart have fundet ud af, hvor vi skal leje sommerhus.
Vi holder jo til i Grønhøj, omkring Løkken, hvert år. Men vi har endnu ikke fået fundet sommerhuset, da jeg lige skulle vide om jeg kom ind på skolen (og yiihaa, det gjorde jeg jo så ), så vi vidste, hvornår vi skal afsted.
Det bliver så i uge 33, og der glæææder jeg mig virkelig også til
- FAMILIE-TID l!!   

Hvis ikke jeg var kommet ind, så havde vi nok ventet til uge 37, for der kan vi næsten få det dobbelte til den halve pris...

Håber I får en dejlig tur om et par uger. Hvor skal det være Jer velundt!

Anmeld

30. juni 2010

TbCp

kitty skriver:

Hvor SKØNT!! Jeg elsker at være i sommerhus, og heldigvis har min far et vi låner når vi har lyst!

Kan godt forstå du glæder dig! Der er bare noget helt specielt over at komme lidt væk og være sammen som familie. Der skal ikke det store til for at det bliver hyggeligt

Som Sarah siger, så hør Vinker ad ang. Blåvand. Hun må da vide noget

Håber vejret bliver godt, når I skal afsted. Vi triller i sommerhus fredag-søndag, og de lover heldigvis godt vejr. Vi overvejer en tur i Randers Regnskov

Det er selvølgelig fedest med godt vejr, men vi trænger i det hele taget bare til at holde ferie... og så har vi lejet et hus med spa aaahhhhhh

Jeg bader ikke ved stranden, så jeg skal bare ligge der og sjappe rundt (i mit eget skidt... men pyt nu med det... spa er lækkert )

Vi var afsted sidste sommer også, på Langeland.... Hver aften blev brugt med grill, øl og kortspil på terassen... fantastisk!

Anmeld

30. juni 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Skønt.

Hehe, en beton-tosse  ....Jeg har faktisk godt bemærket på tidligere ferie-billeder, at I har været nede og se bunkerere. Men det er da også lidt interessant, når man tænker på, hvordan det må have været for dem dengang under krigen.

Vi skal også snart have fundet ud af, hvor vi skal leje sommerhus.
Vi holder jo til i Grønhøj, omkring Løkken, hvert år. Men vi har endnu ikke fået fundet sommerhuset, da jeg lige skulle vide om jeg kom ind på skolen (og yiihaa, det gjorde jeg jo så ), så vi vidste, hvornår vi skal afsted.
Det bliver så i uge 33, og der glæææder jeg mig virkelig også til
- FAMILIE-TID l!!   

Hvis ikke jeg var kommet ind, så havde vi nok ventet til uge 37, for der kan vi få det til den halve pris.

Håber I får en dejlig tur om et par uger. Hvor skal det være Jer velundt!

Han ved SÅ meget om 2. verdenskrig så det er jo som at have sin egen personlige guide med

Altså har jeg overset et indlæg fra dig? Tror da slet ikke jeg har hørt du er kommet ind!!! Hvor fedt!!! TIllykke med det!!!

Anmeld

30. juni 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Det er selvølgelig fedest med godt vejr, men vi trænger i det hele taget bare til at holde ferie... og så har vi lejet et hus med spa aaahhhhhh

Jeg bader ikke ved stranden, så jeg skal bare ligge der og sjappe rundt (i mit eget skidt... men pyt nu med det... spa er lækkert )

Vi var afsted sidste sommer også, på Langeland.... Hver aften blev brugt med grill, øl og kortspil på terassen... fantastisk!

Spa... Uh, det lyder lækkert! Det kan min fars sommerhus ikke prale af Jeg er heller ikke badetypen, så forstår dig godt

grill, øl og kortspil på terassen ér sommerferie! Det lyder virkelig hyggeligt! Jeg håber altså I får en rigtig dejlig tur!!

Anmeld

30. juni 2010

TbCp

kitty skriver:

Spa... Uh, det lyder lækkert! Det kan min fars sommerhus ikke prale af Jeg er heller ikke badetypen, så forstår dig godt

grill, øl og kortspil på terassen ér sommerferie! Det lyder virkelig hyggeligt! Jeg håber altså I får en rigtig dejlig tur!!

Det var et krav jeg havde

Sommerhus i sommerferien SKAL have spa!!! Sommerhus i efterårs- og vinterferie SKAL have brændeovn
Så kan jeg holde ferie!

Anmeld

30. juni 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

YEAHH!!!!!
Om et par uger når jeg har ferie tager vi i sommerhus i Blåvand!
Nej hvor jeg glæder mig til helt ekstrem familiehygge

Hvad er der at se i den omegn???

Mon man kan være heldig at finde nogle bunkers? Manden er jo betontosse så det håber vi da lidt at de er

Nå måtte bare lige dele min glæde over at huset nu er bestilt

lækkert! i får en dejlig uge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.