2 4-taller, 1 7-tal og et enkelt 02

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

oo

sarahb skriver:

ja puha, jeg håber jeg er super woman som sidst, da jeg sad 3-4 uger inden jeg fødte og samlede et helt ikea køkken osv. hihi..

Nej han ved ikk rigtig hvad der foregår, det tager vi til den tid Tror han bliver en jaloux lille bandit.. hihi.. men han ELSKER mindre børn og ligemeget hvor han ser en der er mindre en han, SKAL han altså lige give et kram.. MEGET SØDT.

nåååårh  Carla er meget optaget af at der er en baby i mosters mave....hun syns vist bare det er lidt underligt at hun ikke kan få lov at SE babyen men den anden dag fik jeg besked over facebook om, at hun sad og lavede perleplader til "mosters mave"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

<3

Tillykke! Det er da flot!

Jeg selv har lige i dag fundet ud af min forhåndgodkendelse er gået tabt i posten så skal sende ny afsted Så vente tiden er godt nok også lang herhjemme i øjeblikket!

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

jeg kan overhovedet heller ikke vænne mig til den nye karakterskala, men Søren er jo, som gymnasielærer, helt nede med den, så det er fint men som jeg sagde til ham, så kan jeg "meget bedre lide at være 9-tals elev end 7-tals elev!"

åååårh jeg kan godt forstå du bare vil have barsel NUNUNUUUUUU!!! jeg føler mig VIRKELIG forkælet at jeg går fra så længe før. og ja, at jeg har haft mulighed for at gøre som det var bedst for mig og graviditeten det her forår!

Jeg er fuldstændig enig... Jeg har også altid været en 9 tals elev (altså da jeg gik i folkeskolen, for jeg er jo cand.livet til 12 i øvrigt hehe). Men det var jo med den ene hånd bundet på ryggen og alt for mange joints og alt for meget fravær... Sååee... Men jo, det ser MEGET bedre ud end 7 tal...

Men det er dejligt nu, at jeg kan tælle ned Og det er dejligt at jeg kan gå og oplære Eirene Det er skøøøønt. Så er det ligesom om jeg kun skal bruge halv hjerne. Men jeg er bare SÅ smadret om aftenen alligevel... mmm...

Anmeld

30. juni 2010

oo

Kirle skriver:

Tillykke! Det er da flot!

Jeg selv har lige i dag fundet ud af min forhåndgodkendelse er gået tabt i posten så skal sende ny afsted Så vente tiden er godt nok også lang herhjemme i øjeblikket!

øv altså

Anmeld

30. juni 2010

<3

Tjuhl skriver:

øv altså

Jamen med lidt held skal jeg ikke vente i 3,5mdr

Anmeld

30. juni 2010

oo

Kirle skriver:

Jamen med lidt held skal jeg ikke vente i 3,5mdr

nejnej, det er sandt

Anmeld

30. juni 2010

anna-jonas

Tillykke søde Trine. Nu kan du holde sommerferie og barsel med god samvittighed.

Hvordan er det nu, den nye karakterskala ser ud??? Hvorfor var det lige vi skulle have den ændret. For kan kun gi' dig ret.............9 ser pænere ud end 7. Men come on, det ved den "nye" generation jo ikke en disse om.

Anmeld

1. juli 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Tillykke søde Trine. Nu kan du holde sommerferie og barsel med god samvittighed.

Hvordan er det nu, den nye karakterskala ser ud??? Hvorfor var det lige vi skulle have den ændret. For kan kun gi' dig ret.............9 ser pænere ud end 7. Men come on, det ved den "nye" generation jo ikke en disse om.

tak søde Mette - jeg håber også du får givet lidt los? Ellers må du komme herned og bo på bed and breakfast i skoven

æh...jeg tror nok den ser sådan her ud: -3, 00, 02, 4, 7, 10, 12...der var en eller anden smart grund til at den skulle ændres, men jeg kan sgu ikke huske hvad  det har taget mig utrolig lang tid at fatte at man er bestået når man får 02...jeg kan ikke helt se at en karakter med et 0 i er ok  men jaja.

jeg er 7-tals elev...sådan hvis man regner gennemsnittet på unikarakterene ud, og Søren er en 10-tals lærer

Anmeld

1. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes helt klart du kan være stolt af dig selv!! Kæmpe godt klaret søde. 

Anmeld

1. juli 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

tak søde Mette - jeg håber også du får givet lidt los? Ellers må du komme herned og bo på bed and breakfast i skoven

æh...jeg tror nok den ser sådan her ud: -3, 00, 02, 4, 7, 10, 12...der var en eller anden smart grund til at den skulle ændres, men jeg kan sgu ikke huske hvad  det har taget mig utrolig lang tid at fatte at man er bestået når man får 02...jeg kan ikke helt se at en karakter med et 0 i er ok  men jaja.

jeg er 7-tals elev...sådan hvis man regner gennemsnittet på unikarakterene ud, og Søren er en 10-tals lærer

Man ændrede skalaen, så der var flere der kunne få højere karakter/gennemsnit og komme ind på udlandske skole-uni-college.

Men jeg hørte forleden i radioen at det faktisk ikke har haft den ønskede virkning.

Stort T I L L Y K K E, med dine fine karakter

og skønt med barsel, tror jeg nok, for det nåede jeg jo slet ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.