2 4-taller, 1 7-tal og et enkelt 02

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

oo

det synes jeg sgu egentlig er meget godt klaret! det er de karakterer jeg er gået afsted med efter dette 6. semester på universitetet.

et 6. semester hvor jeg har været 100% fraværende fra undervisning pga graviditetskvalme og den lange tur derind (som overhovedet ikke kunne kombineres med pludselig stråleopkast!).

Også et 6. semester hvor jeg har taget et ekstra fag - et fag jeg røg bagud da jeg var indlagt med en GUL under eksamenerne på 3. semester.

jeg er bare lidt (læs: skide) stolt af mig selv lige nu hvor den sidste karakter er tikket ind - så fik man lige hapset sig 40 ECTS points til og færdiggjort Historiestudiet helt inden Litteraturvidenskaben og ikke mindst kandidaten kalder efter barslen i september 2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Weee. Tillykke (selvom jeg ikke helt har vendet mig til de nye karakterer og syntes det er noget mærkeligt noget med 4 taller og 02 osv... )

Også er jeg faktisk også HAMRENDE misundelig... Jeg TRÆNGER SÅ MEGET til at de næste 7 arbejdsdage og 3 arbejdstimer går (ikke fordi man tæller eller noget?!).. Suk... Jeg vil gerne have bare en ANELSE liv, der ikke hedder arbejde, transport, lave mad og vasketøj også sove... Jeg vil også gerne bare hygge mig en lille smule. Eller have overskud til et eller andet sjovt måske?!... mmm.

Men stort stort tillykke. Fru Klåge Åge

Anmeld

30. juni 2010

oo

Zafir skriver:

Weee. Tillykke (selvom jeg ikke helt har vendet mig til de nye karakterer og syntes det er noget mærkeligt noget med 4 taller og 02 osv... )

Også er jeg faktisk også HAMRENDE misundelig... Jeg TRÆNGER SÅ MEGET til at de næste 7 arbejdsdage og 3 arbejdstimer går (ikke fordi man tæller eller noget?!).. Suk... Jeg vil gerne have bare en ANELSE liv, der ikke hedder arbejde, transport, lave mad og vasketøj også sove... Jeg vil også gerne bare hygge mig en lille smule. Eller have overskud til et eller andet sjovt måske?!... mmm.

Men stort stort tillykke. Fru Klåge Åge

jeg kan overhovedet heller ikke vænne mig til den nye karakterskala, men Søren er jo, som gymnasielærer, helt nede med den, så det er fint men som jeg sagde til ham, så kan jeg "meget bedre lide at være 9-tals elev end 7-tals elev!"

åååårh jeg kan godt forstå du bare vil have barsel NUNUNUUUUUU!!! jeg føler mig VIRKELIG forkælet at jeg går fra så længe før. og ja, at jeg har haft mulighed for at gøre som det var bedst for mig og graviditeten det her forår!

Anmeld

30. juni 2010

Kløver

Tjuhl skriver:

det synes jeg sgu egentlig er meget godt klaret! det er de karakterer jeg er gået afsted med efter dette 6. semester på universitetet.

et 6. semester hvor jeg har været 100% fraværende fra undervisning pga graviditetskvalme og den lange tur derind (som overhovedet ikke kunne kombineres med pludselig stråleopkast!).

Også et 6. semester hvor jeg har taget et ekstra fag - et fag jeg røg bagud da jeg var indlagt med en GUL under eksamenerne på 3. semester.

jeg er bare lidt (læs: skide) stolt af mig selv lige nu hvor den sidste karakter er tikket ind - så fik man lige hapset sig 40 ECTS points til og færdiggjort Historiestudiet helt inden Litteraturvidenskaben og ikke mindst kandidaten kalder efter barslen i september 2011

hvor er det super godt gået, rigtig flot, og stort tillykke

Anmeld

30. juni 2010

oo

Maja84 skriver:

hvor er det super godt gået, rigtig flot, og stort tillykke

TAK

Anmeld

30. juni 2010

sarahb

Det er jo sejt gået. Så flot
Men tror også bare du ka dit kram smukke

Det er så cool og nu skall du bare nyde barslen.. Ja her er der 15 uger igen til barsel... Det må meget gerne gå stærkt tak

Anmeld

30. juni 2010

oo

sarahb skriver:

Det er jo sejt gået. Så flot
Men tror også bare du ka dit kram smukke

Det er så cool og nu skall du bare nyde barslen.. Ja her er der 15 uger igen til barsel... Det må meget gerne gå stærkt tak

tak søde Sarah

jeg er også forkælet, for jeg er jo gået fra læææææænge før normalt der er stadig 3 1/2 måned til fødslen og sådan helt officielt, så er jeg på sommerferie nu og på barsel fra 1. september, meeeen altsåååååeeee

Anmeld

30. juni 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

tak søde Sarah

jeg er også forkælet, for jeg er jo gået fra læææææænge før normalt der er stadig 3 1/2 måned til fødslen og sådan helt officielt, så er jeg på sommerferie nu og på barsel fra 1. september, meeeen altsåååååeeee

SNYYYYD....
Det er hvad jeg kan sige, ville elske at gå hjemme og gøre klar..
Vi skal jo flytte helt om og rykke værelser og det hele, som i også har været igennem.

Anmeld

30. juni 2010

oo

sarahb skriver:

SNYYYYD....
Det er hvad jeg kan sige, ville elske at gå hjemme og gøre klar..
Vi skal jo flytte helt om og rykke værelser og det hele, som i også har været igennem.

jøsses, det er altså hårdt! især mentalt, syns jeg  og når man ikke rigtig kan hjælpe på samme måde som man plejer...jeg fik ondt i ryggen af at sidde og række skruer til Søren der samlede sofa den ene aften  men det er deeeejligt når det er overstået og man bare kan glæde sig til det nye menneske der er på vej. kan Isaac forstå at han skal være storebror??

Anmeld

30. juni 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

jøsses, det er altså hårdt! især mentalt, syns jeg  og når man ikke rigtig kan hjælpe på samme måde som man plejer...jeg fik ondt i ryggen af at sidde og række skruer til Søren der samlede sofa den ene aften  men det er deeeejligt når det er overstået og man bare kan glæde sig til det nye menneske der er på vej. kan Isaac forstå at han skal være storebror??

ja puha, jeg håber jeg er super woman som sidst, da jeg sad 3-4 uger inden jeg fødte og samlede et helt ikea køkken osv. hihi..

Nej han ved ikk rigtig hvad der foregår, det tager vi til den tid Tror han bliver en jaloux lille bandit.. hihi.. men han ELSKER mindre børn og ligemeget hvor han ser en der er mindre en han, SKAL han altså lige give et kram.. MEGET SØDT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.